خبر مهم:

کد مطلب: ۴۰۲۸۵۸

آسان کردن روند اسباب‌کشی و بسته‌بندی اثاثیه منزل

آسان کردن روند اسباب‌کشی و بسته‌بندی اثاثیه منزل

اگر در آینده نزدیک قصد اسباب کشی منزل در تهران را دارید، روش‌هایی وجود دارد که از روند بسته بندی اثاثیه بیش از حد خسته نشوید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آپارتمان جدید خود را پیدا کردید و نوبت به جابجایی وسایل به آن رسیده است. درست هنگامی که آپارتمان جدید را پیدا بعد از کلی جستجو پیدا می‌کنید احساس می‌کنید که بار سنگینی از روی شانه‌های شما برداشته شده … تا زمانی که فرایند بسته بندی اثاثیه آغاز می‌شود.

بسته بندی یکی از استرس‌زاترین قسمت‌های اسباب کشی است، زیرا همزمان با جابجا کردن وسایل برای گذاشتن داخل جعبه‌ها باید آنها را سازمان‌دهی نیز بکنید و این کار برای کسانی که تعداد وسایل و اثاثیه آنها بسیار زیاد است، خیلی سریع پیچیده می‌شود.

اگر در آینده نزدیک قصد اسباب کشی منزل در تهران را دارید، روش‌هایی وجود دارد که از روند بسته بندی اثاثیه بیش از حد خسته نشوید. یکی از آن روش‌ها استفاده از خدمات اتوبار نوبار است. نوبار به عنوان دارنده اولین اپلیکیشن تخصصی اسباب کشی بهترین خدمات را برای پراسترس‌ترین روز زندگی هر فرد ارائه می‌دهد.

برای اینکه بتوانید یک اسباب کشی راحت و بدون دغدغه‌ای را با نوبار داشته باشید مراحل زیر را انجام دهید.

روز موعود را در تقویم علامت گذاری کنید

به محض اینکه خانه دلخواه خود را پیدا کردید، تاریخ جابجایی را در تقویم خود علامت گذاری کنید. این به شما این امکان را می‌دهد تا بسیار آسان برنامه ریزی درستی برای انجام کارهای مربوط به اسباب کشی و خصوصا بسته بندی تنظیم کنید.

برای تاریخ مشخص شده در اپلیکیشن نوبار درخواست کامیون و کارگر باربری کنید تا خیالتان از بابت جابجایی وسایل در روز مشخص شده راحت شود.

کار بعدی که باید انجام دهید مشخص کردن روزهایی است که قرار است کارگر بسته بندی نوبار وسایل را به داخل جعبه‌ها منتقل کند. می‌توانید برای اینکه کار به درستی و بدون خطا انجام شود این کار را طی چند روز متوالی انجام دهید و هر روز یکی از اتاق‌ها را از وسیله خالی کنید.

زود شروع کنید

پس از تنظیم تاریخ جابجایی و اسباب کشی، برخی از کارهای مربوط به بسته بندی اولیه را شروع کنید. هرچه زمان بیشتری برای جابجایی داشته باشید، به راحتی می‌توانید درباره وسایل خود تصمیم گیری کنید.

قبل از هر کاری می‌توانید از وسایلی که ممکن است دیگر از آنها استفاده نکنید راحت شوید و یا وسایل ریز را خودتان به تنهایی قبل از هر کاری داخل جعبه‌ها قرار دهید و وسایل بزرگ‌تر را به بخش بسته بندی اثاثیه منزل با نوبار واگذار کنید.

لیستی از دوستان و آشنایان تهیه کنید

بسیاری از آشنایان و اقوام در روز اسباب کشی جدا از اینکه کمک حال شما هستند می‌توانند کاهش دهنده استرس و اضطراب شما باشند. اگر یک هم اتاقی دارید که در اسباب کشی با شما است یا دوستان یا خانواده‌ای که می‌توانند به شما کمک کند به محض این که متوجه شدید به کمک آنها نیاز دارید، از آنها کمک بگیرید.

آنچه را که نیاز دارید یادداشت کنید

هنگامی که کارهای مربوط به اسباب کشی را برنامه ریزی کردید، زمان آن رسیده که وسایل مورد نیاز برای بسته بندی وسایل را یادداشت کنید. ممکن است بودجه شما اجازه استفاده از کارگر بسته بندی را نمی‌دهد، به همین خاطر باید خودتان کار بسته بندی وسایل را انجام دهید.

می‌توانید تمام وسایل مربوط به بسته بندی وسایل را نوبار بخواهید. جعبه، نوار چسب پهن، نایلون حباب‌دار و کاغذ برای پر کردن فضای خالی جعبه‌ها را می‌توانید به نوبار سفارش دهید و این کار را خودتان با کمک اقوام و دوستان خود انجام دهید و در هزینه کارگر بسته بندی صرفه جویی کنید.

یک لیست بسته بندی تهیه کنید

لازم نیست برای تمام وسایل خود یک لیست تهیه کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لیستی از وسایل پر کاربرد خود تهیه کنید که به محض رسیدن به خانه جدید بتوانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.


همچنین لیستی از همه اقلامی را که بلافاصله در مکان جدید به آنها احتیاج دارید، مانند لوازم ضروری حمام، ملافه و برخی وسایل آشپزخانه، تهیه کنید. می‌توانید این لیست را به کارگر بسته بندی بدهید و او این وسایل را در کنار هم در یک جعبه قرار دهد و در خانه جدید آن را در دسترس قرار دهید.

همانند زمانی که به سفر می‌روید وسایل را بسته بندی کنید

علاوه بر مواردی که بلافاصله بعد از رسیدن به خانه جدید به آنها احتیاج دارید، باید لوازم ضروری را نیز به راحتی در دسترس داشته باشید. چمدانی مانند سفر خود کنار بگذارید و وسایل ضروری خود مانند مسواک و لباس‌های راحتی را درون آن بگذارید. احتمالاً قبل از باز کردن جعبه‌ها در خانه جدید توسط کارگر بسته بندی، به این موارد احتیاج دارید و دستیابی به آنها از طریق چمدان راحت‌تر خواهد بود.

از کارگر بسته بندی بخواهید وسایل را براساس خانه جدید داخل جعبه‌ها قرار دهد

بسیاری از افراد هنگام بسته بندی اثاثیه منزل اتاق به اتاق وسایل را داخل جعبه ها قرار می‌دهند در صورتی که این روند اشتباهی است. لیستی از اتاق‌هایی را که در آپارتمان جدید خود دارید تهیه کنید و وسایل مورد نیاز خود را به ترتیب آن لیست و وسایلی که قرار است داخل آن اتاق‌ها قرار بگیرید بسته بندی کنید تا روند بسته بندی آنها بسیار آسان‌تر شود.

اگر می‌خواهید حتی بیشتر پیش بروید، می‌توانید از تمام مواردی که در هر جعبه توسط کارگر گذاشته می‌شود عکس بگیرید. بنابراین، هنگامی که سعی در یافتن وسایل خود در خانه جدید دارید، می‌توانید فقط از طریق تلفن خود به گالری بروید و به سرعت پیدا کنید که هر جعبه شامل کدام موارد است.

از فضاهای خالی استفاده کنید

بالاخره شما اسباب کشی خواهید کرد. به همین خاطر لازم نیست تمام کیف‌ها و چمدان‌ها را خالی داخل کامیون حمل بار قرار دهید. آنها را در اختیار کارگر بسته بندی نوبار قرار دهید تا وسایل سبک را درون آنها قرار دهد.

برخی از مبلمان و وسایل دیگر نیز دارای کشو هستند که از آنها نیز می‌توانید استفاده کنید، اما مراقب باشید؛ آنها معمولاً بسیار سنگین هستند و یک کشو یا درب باز ممکن است باعث کثیفی و خسارت بیشتری شود.

یک اتاق را تا پایان کار دست نخورده نگه دارید

روند اسباب کشی و بسته بندی وسایل استرس‌زا است و اگر همه چیز در اطراف شما به یک‌باره خالی شود این به شما کمک نمی‌کند. نگه داشتن یک اتاق یا فضای داخل یک اتاق به شکل دست نخورده تا روز اسباب کشی باعث می‌شود جایی برای فرار از استرس داشته باشید.

اپلیکیشن نوبار

اپلیکیشن نوبار روند بسته بندی و اسباب کشی را هزار بار آسان‌تر می‌کند. از طریق این اپلیکیشن می‌توانید بسیاری از کارهای مربوط به اسباب کشی را بدون حس کردن حتی ذره‌ای استرس انجام دهید.

اپلیکیشن نوبار به شما این امکان را می‌دهد تا کارهایی مانند بسته بندی وسایل، انجام کارهای فنی توسط کارگر فنی، کرایه کامیون، نیسان، ماشین بار و هر تعداد کارگر باربر برای جابجایی آسان وسایل را درخواست کنید. یک چک لیست از آنچه برای اسباب کشی خود نیاز دارید تهیه کنید و تمام آنها را از طریق اپلیکیشن نوبار درخواست کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.