کد مطلب: ۲۹۲۳۵۰

باکس آفیس

آسیایی‌های خرپول صدر جدول باکس آفیس را خریدند

آسیایی‌های خرپول صدر جدول باکس آفیس را خریدند

فیلم آسیایی‌های خرپول بعد از ۲ روز و ۱ هفته اکران ۵۱ میلیون دلار فروخت و پرفروش‌ترین فیلم هفته شد. مگ در این هفته فروش ۲۹ میلیون دلاری داشت تا دومین فیلم پرفروش هفته شود.

«آسیایی‌های خرپول» (Crazy Rich Asians) در هفته اول اکرانش رشد فروشی ۳۹۱ درصدی را تجربه کرد و با فروش هفتگی ۴۳ میلیون و ۴۱ هزار دلار صدرنشین جدول فروش هفتگی بود. این فیلم کمدی که هفته پیش دو روز نیز روی پرده سینماها بود، به مجموع فروش ۵۱ میلیون دلار دست یافت.

به گزارش تجارت‌نیوز، فیلم «مگ» (The Meg) که اولین هفته اکرانش را با فروشی ۶۲ میلیون دلاری پشت سر گذاشته بود، در دومین هفته اکران فروش هفتگی ۲۹ میلیون و ۶۶۱ هزار دلار داشت و مجموع فروشش را به ۹۲ میلیون دلار رساند. جیسون استاتهام در این فیلم اکشن ایفای نقش می‌کند.

«۲۲ مایل» (Mile 22) در اولین هفته اکرانش با فروش هفتگی ۱۹ میلیون و ۱۴۰ هزار دلار و «ماموریت: غیرممکن - فال‌اوت» (Mission: Impossible - Fallout) با فروش هفتگی ۱۵ میلیون و ۶۶۱ هزار دلار دو فیلم دیگری بودند که به ترتیب در رتبه‌های سوم و چهارم قرار گرفتند. فیلم اکشن تریلر «۲۲ مایل» با بودجه‌ای ۳۵ - ۶۰ میلیون دلاری و با بازی مارک والبرگ و جان مالکوویچ ساخته شده است.

در هفته سوم ماه اوت، فیلم درام «آلفا» (Alpha) اکران خود را آغاز کرد. این فیلم که داستان همراهی یک انسان و یک گرگ را در طبیعت وحشی روایت می‌کند، در نخستین هفته نمایشش ۱۴ میلیون و ۵۶۰ هزار دلار فروش داشت.

فیلم‌های پرفروش هفته سی و سوم باکس آفیس، ۱۷۲ میلیون و ۳۴۶ هزار دلار فروختند که نسبت به هفته سی و دوم ۱۳ درصد کاهش فروش داشتند.

آفیس ۱۷ ۲۳ اوت ۲۰۱۸

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.