کد مطلب: ۵۳۲۰۰۴

درگاه پرداخت سیزپی

درگاه پرداخت سیزپی

سیزپی یا (SIZPay) از معتبرترین شرکت‌های فعال در زمینه ارائه خدمات پرداخت الکترونیک است و با عنوان پرداخت یار رسمی بانک مرکزی، مجاز به ارائه درگاه پرداخت اینترنتی به تمامی کسب و کارهای آنلاین می‌باشد.

آشنایی با سیزپی SIZPay ، یکی از بهترین درگاه‌های پرداخت کشور

اگر تا کنون با کلید واژه‌هایی همچون درگاه پرداخت ، دریافت درگاه پرداخت و بهترین درگاه پرداخت در اینترنت و موتورهای جستجو به دنبال درگاه پرداخت اینترنتی رفته باشید حتما نام سیزپی به چشمتان خورده است. سیزپی یا (SIZPay) از معتبرترین شرکت‌های فعال در زمینه ارائه خدمات پرداخت الکترونیک است و با عنوان پرداخت یار رسمی بانک مرکزی، مجاز به ارائه درگاه پرداخت اینترنتی به تمامی کسب و کارهای آنلاین می‌باشد. ممکن است بپرسید مگر نه اینکه درگاه های پرداخت صرفا از طریق یک سری شرکت‌های خاص ارائه می‌شد، درست است اما این انحصار طلبی شرکت‌های پرداخت با به وجود آمدن کسب و کار پرداخت یاری از بین رفت، پرداخت‌یارها متولی ارائه خدمات نوین و با کیفیتی شدند که قبلا وجود نداشت، پرداخت یاری باعث آسان‌تر شدن روند دریافت درگاه پرداخت نیز شد. درگاه پرداخت سیزپی دارای مجوز بانک مرکزی ج .ا.ا و نیز نماد اعتماد (ای‌نماد) است و می توانید از صحت آنها اطمینان حاصل کنید. مجوزها در انتهای سایت قرار گرفته‌اند.

چگونه درگاه پرداخت بگیریم؟

برای اینکه درگاه پرداخت بگیرید ابتدا باید یکسری مدارک را آماده کنید و سپس برای دریافت درگاه پرداخت به سایت سیزپی مراجعه کنید. این مدارک شامل تصویر کارت ملی و شناسنامه، کد پستی صحیح و کد رهگیری مالیاتی است. بعد از مراجعه به سیزپی ثبت نام اولیه ای انجام می‌دهید اطلاعات خواسته شده را بارگذاری می‌کنید و در پایان روز درگاه خود را گرفته و فروش خود را شروع می‌کنید.

پرداخت سیزپی بهتر از کارت به کارت

با درگاه پرداخت سیزپی بیشتر آشنا شویم

سیزپی (SIZPay) از سال ۸۷ فعالیت دارد، این شرکت پیشتر در زمینه ارائه خدمات کیف پول الکترونیکی و نیز موبایل بانک و اینترنت بانک نیز فعالیت کرده و دارای تجارب زیادی است. سیزپی با این رویکرد که بتواند دسترسی همگان به درگاه پرداخت را آسان‌تر کند به وجود آمد و در حال حاضر هر کسی که بخواهد به نقل و انتقالات مالی بپردازد می‌تواند درگاه پرداخت بگیرد. یعنی اگر شخصی می‌خواهد پولی به حساب فرد دیگری واریز کند می‌تواند از طریق لینک انجام دهد. دامنه استفاده از درگاه بسیار گسترده است. در حال حاضر اگر به نوعی به فروش محصول مبادرت دارید می‌توانید مبلغ فروش محصول را از طریق درگاه پرداخت دریافت کنید.

بر اساس فضای فعالیت، دو نوع راهکار پیش روی کسب و کارهاست. اگر سایت دارید که درگاه پرداخت مخصوص سایت را دریافت کنید اگر در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام فعالیت دارید از لینک پرداخت استفاده کنید.

بر اساس نوع فروش، اگر فروش تلفنی دارید از فاکتور آنلاین یا فرم پرداخت استفاده کنید اگر فروش مستقیم از سایت دارید، درگاه پرداخت اختصاصی سایت را بگیرید.

بر اساس نحوه ارسال، اگر پرداخت در محل دارید که از کیوآرکد سیزپی استفاده کنید و اگر پرداخت آنی دارید که هزینه آن را از طریق درگاه پرداخت (IPG) دریافت نمایید.

پرداخت eFT3Awv scaled

همان‌طور که می‌دانید الان در بازار با کمبود شدید دستگاه پوز روبرو هستیم، دستگاه‌های موجود هم اگر خراب شوند دیگر پشتیبانی نمی‌شوند و به دلیل تحریم ایران قطعات آن نیز در بازار یافت نمی‌شود، پیشنهاد ما تغییر رویکرد و استفاده از ابزارهای جایگزین دستگاه پوز یعنی کارتخوان مجازی سیزپی است که امکان صدور آنلاین فاکتور و ارسال به گوشی همراه مشتری را فراهم می‌آورد بعد از انتخاب فاکتور و گزینه پرداخت، فرد به صفحه پرداخت بانکی منتقل شده و نسبت به وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود اقدام خواهد نمود. درگاه پرداخت سیزپی یکی از معدود استارت‌آپ‌هایی است که برای مشکلات موجود در حوزه پرداخت راهکارهای مناسبی طراحی و پیاده کرده است.

از سری مشکلات کسب و کارهای دارای چند فروشندگی، عدم امکان تسویه همزمان با فروشندگان و ذی‌نفعان مختلف است. در سیزپی این مشکل با قابلیت تسهیم مرتفع شده است و کسب و کارها را از انجام کارهای حسابداری پیچیده رها کرده است. همچنین سیستم پرداخت در سیزپی به نحوی طراحی شده است که در صورت قطعی یا اختلال در درگاه پرداخت، به صورت خودکار بر روی درگاه دومی سوئیچ می‌شود که به این فرآیند در اصطلاح سوئیچینگ هوشمند می‌گویند. مسیردهی هوشمند بر اساس سرعت پردازش داده‌ها انجام می‌گیرد.

درگاه پرداخت سیزپی دارای تیمی از برنامه‌نویسان حرفه‌ای می‌باشد که موفق به تهیه انواع مختلف افزونه و پلاگین جهت اتصال سایت و اپلیکیشن به درگاه پرداخت شده‌اند و به جرات می‌توان گفت کامل‌ترین مجموعه ماژول‌های پرداخت را در سیزپی می‌توان یافت.

در رابطه با تعرفه‌ها، در حال حاضر در سیزپی کمترین میزان کارمزد دریافت می‌شود و حتی می‌توان پرداخت آن را به عهده خریدار قرار داد. اگر به دنبال درگاه پرداخت رایگان می‌گردید این قابلیت تنظیم کارمزد و انتقال آن به سمت خریدار می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.