کد مطلب: ۴۳۹۳۷۰

آغاز به کار بورس از فردا

آغاز به کار بورس از فردا

معاون امور اقتصادی استانداری تهران: از فردا ادارات و بانک‌ها دایر هستند و در ساعات از قبل تعیین شده خدمات لازم را به مردم ارائه می‌دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس ، محمد امامی‌امین معاون امور اقتصادی استانداری تهران، درباره تعطیلی ادارات و بانک‌ها اظهار داشت: بر اساس مصوبه وزارت کشور تمامی مراکز تجاری و پاساژها که اقلام غیرضروری مردم را می‌فروشند تا ۱۳ فروردین ماه تعطیل هستند و تمامی فروشگاه‌های فروش مایحتاج، داروخانه‌ها، پمپ بنزین‌ها، نانوایی‌ها، میادین میوه و تره‌بار و سوپرمارکت‌ها فعال هستند.

وی بیان داشت: قطعا توسط تیم‌های تعزیرات با فروشگاه‌هایی که برخلاف این مصوبه دایر باشند، برخورد قانونی خواهد شد.

معاون امور اقتصادی استانداری تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا ادرات و بانک‌ها در این مدت تعطیل هستند یا خیر، گفت: تاکنون از سوی دولت در این خصوص ابلاغیه جدید نداشتیم و از فردا ادارات و بانک‌ها دایر هستند و در ساعات از قبل تعیین شده خدمات لازم را به مردم ارائه می‌دهند.

امامی‌امین تاکید کرد: بخشنامه تعطیلی صنوف مربوط به ادارات و بانک‌ها نمی‌شود و این مراکز به روال عادی فعالیت می‌کنند.

با توجه به سخنان معاون امور اقتصادی استانداری تهران درباره آغاز به کار ادارات از فردا می‌توان نتیجه گرفت که شایعات مطرح شده در خصوص تعطیلی بورس صحت نداشته و فردا بازار سهام نیز فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • کیوان

    خدا کنه امسال بورس سال سبزی رو تجربه کنه سالی که نکوست از بهارش پیداست.