کد مطلب: ۱۳۲۹۸۰

آغاز نمایشگاه ریلی از ۲۵ اردیبهشت

آغاز نمایشگاه ریلی از ۲۵ اردیبهشت

معاون ناوگان حمل و نقل ریلی کشور گفت: پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی از ۲۵ اردیبهشت ماه با حضور ۱۷ کشور خارجی آغاز خواهد شد.

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد، بابک احمدی معاون حمل و نقل ریلی کشور در خصوص نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی اظهار کرد: پنجمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی صنایع، تجهیزات و خدمات وابسته از تاریخ ۲۵ اردیبهشت تا ۲۸ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: در پنجمین نمایشگاه حمل و نقل ریلی تعداد ۱۷۴ شرکت مرتبط داخلی و ۱۰۶ شرکت خارجی حضور دارند، ‌ضمن آنکه راه‌‌آهن‌ کشورهای ‌‌فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، روسیه و لتونی در این نمایشگاه حاضرند‌ و آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های حوزه ریلی را در جهان به نمایش می‌گذارند.

احمدی در ادامه در خصوص متراژ غرفه‌های نمایشگاه بیان کرد: ۱۲ هزار متر مربع متراژ غرفه‌های نمایشگاه خواهد بود که نسبت به گذشته اندکی بزرگ شده است.

این مقام مسئول با اشاره به حاشیه نمایشگاه ادامه داد: قراردادهایی با برخی از شرکت‌های خارجی در حاشیه پنجمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل ریلی منعقد خواهد شد. همچنین action plan قرارداد با هدف تولید ۴ هزار و ۹۰۰ دستگاه واگن در داخل با تامین منابع مالی خارجی و واردات یک هزار و ۱۰۰ واگن در این نمایشگاه انجام خواهد شد که البته تا زمانی که خط تولید واگن‌ها آغاز نشود، وارداتی هم صورت نخواهد گرفت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.