خبر مهم:

کد مطلب: ۳۴۸۸۳۵

عضو اتاق بازرگانی در گفتگو با تجارت‌نیوز:

آل اسحاق انصراف نداده است

آل اسحاق انصراف نداده است

عضو اتاق بازرگانی ایران می‌گوید: بعید است که یحیی آل اسحاق از شرکت در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی انصراف دهد. این یک شیطنت رسانه‌ای است.

به گزارش تجارت‌نیوز، یکی از رسانه‌ها به نقل از یحیی آل اسحاق مدعی شده که او از شرکت در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی انصراف داده است. این در حالی است که یکی از اعضای سابق هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران خبر انصراف رئیس پیشین اتاق تهران را رد کرد.

سیدحمید حسینی، عضو اتاق بازرگانی ایران درباره خبر انصراف یحیی آل اسحاق به تجارت‌نیوز گفت: به نظر می‌رسد که خبر انصاف یحیی آل اسحاق یک شیطنت رسانه‌ای باشد؛ چرا که 31 روز تا انتخابات اتاق‌های بازرگانی زمان باقی است و فعلا زمان برای انصراف دادن از انتخابات زود است.

او افزود: به هر حال برای انصراف از انتخابات زمان زیادی باقی مانده است. قرار شد اگر فضا برای حضور فعالان اقتصادی شناسنامه‌دار اصلاح نشود، آن زمان انصراف دهیم.

همچنین یحیی آل اسحاق، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران به تجارت‌نیوز گفت: خبر انصرافم در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی یک شیطنت رسانه‌ای است. هرگز از شرکت در این انتخابات انصراف نخواهم داد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.