کد مطلب: ۶۸۷۱۸۱

آماده باش اعضای ستاد مدیریت بحران استان البرز

آماده باش اعضای ستاد مدیریت بحران استان البرز

اعضای ستاد مدیریت بحران استان البرز با توجه به شرایط ویژه جوی طی ۲ روز آینده به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: اعضای ستاد مدیریت بحران این استان با توجه به شرایط ویژه جوی طی ۲ روز آینده به حالت آماده باش درآمدند.

به نقل از ایرنا ، محمدرضا فلاح نژاد افزود: با توجه به هشدار هواشناسی استان البرز از سه شنبه ۱۱ مردادماه تا چهارشنبه ۱۲ مردادماه تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از تداوم ناپایداری سطوح میانی جو با شدت کمتر تا روز چهارشنبه در منطقه البرز مرکزی است.

وی ادامه داد: به طوری که به دلیل فعالیت محلی این امواج ناپایدار در استان البرز به ویژه ارتفاعات بعضی ساعات رگبار پراکنده، رعد و برق، باد، گرد و خاک و کاهش موقت کیفیت هوا در شهرهای استان مورد انتظار است.

فلاح نژاد بیان کرد: روان آب موقت در مسیل‌های فصلی، کاهش موقت کیفیت هوا در شهرهای استان البرز از اثرات این مخاطره طبیعی است.

وی یادآورشد: اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان های البرز وشهرداران باید ضمن آگاهی از وضعیت جوی اعلام شده، اطلاع رسانی و هشدار به موقع از طریق رسانه های محلی را انجام و آمادگی لازم را به منظور فراهم کردن تمهیدات مورد نیاز به ویژه در مناطق اثر را داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز تاکید کرد: همچنین همکاری با نیروهای امدادی، راهداری، امور حمل ونقل جاده‌ای، پلیس راه، راهور و عوامل مردمی استان در این خصوص مورد انتظار و الزام خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.