کد مطلب: ۶۴۱۴۶۷

آماده‌باش پلیس از ۱۴ فروردین! / ماجرا چیست؟

آماده‌باش پلیس از ۱۴ فروردین! / ماجرا چیست؟

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از آماده‌باش این پلیس برای برخورد با هرگونه اخلال در بازار در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ درباره تهمیدات پلیس امنیت اقتصادی برای مقابله با اخلالگران بازار در ایام ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان با پایان تعطیلات نوروزی آغاز شده و از این رو پلیس امنیت اقتصادی اقدامات خود در این حوزه را از قبل از سال نو آغاز کرد و با انجام گشت زنی و نظارت بر انبارها و … با هرگونه مواردی مانند احتکار موادغذایی و اقلام ضروری، افزایش قیمت ها و … برخورد کرد.

وی با بیان اینکه طرح ویژه ماه مبارک رمضان نیز در تداوم همین طرح به اجرا در می‌آید، گفت: در این طرح نیز گشت‌های مشترکی میان پلیس امنیت اقتصادی و سازمان تعزیرات پیش بینی شده و تعامل و هماهنگی خوبی نیز با دادسرا جرائم اقتصادی برقرار شده است. بر این اساس در صورت مشاهده هرگونه ایجاد اخلال در بازار موادغذایی و به خصوص اقلام و کالاهای ضروری مردم نظیر مواد پروتئینی، برنج، حبوبات، میوه و نظایر آن با متخلفان برخورد خواهد شد.

به نقل از ایسنا، رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ادامه داد: همچنین این گشت‌های مشترک بر حوزه قیمت‌ها، قاچاق، جعل و تقلب و … نیز نظارت داشته و در صورت مشاهده موارد مجرمانه با آن برخورد خواهد کرد.

ولیپور اقدامات پلیس امنیت اقتصادی را هدفمند توصیف کرد و گفت: از شهروندان نیز می خواهم که اگر با هرگونه مواردی نظیر احتکار، قاچاق و هرگونه اخلال در نظم عمومی مواجه شدند، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.