کد مطلب: ۱۲۷۰۴۵

آماده سازی بوستان های جنگلی و محلی شمال شرق تهران برای روز طبیعت

آماده سازی بوستان های جنگلی و محلی شمال شرق تهران برای روز طبیعت

شهردار منطقه تهران 4 از آماده سازی بوستان های جنگلی و محلی برای روز طبیعت خبر داد و گفت: بیش از 300 بوستان محلی و فرامنطقه ای برای استفاده شهروندان در روز طبیعت آماده سازی می شود. مهندس سید امیر عباس بهاری در جلسه بررسی اقدامات روز طبیعت گفت: منطقه 4 تهران با داشتن بالغ

شهردار منطقه تهران 4 از آماده سازی بوستان های جنگلی و محلی برای روز طبیعت خبر داد و گفت: بیش از 300 بوستان محلی و فرامنطقه ای برای استفاده شهروندان در روز طبیعت آماده سازی می شود.
مهندس سید امیر عباس بهاری در جلسه بررسی اقدامات روز طبیعت گفت: منطقه 4 تهران با داشتن بالغ بر 6000 هکتار جنگل کاری و همچنین بیش از 300 بوستان محلی و فرامنطقه ای بیشترین سهم فضای سبز شهر تهران را به خود اختصاص داده است که با توجه به این شرایط خاص، تمهیدات لازم برای استقبال از مردم و همچنین مسافران نوروزی در روز طبیعت فراهم خواهد شد.
وی با تاکید بر رفع مشکلات احتمالی در بوستان های جنگلی گفت: بوستان های جنگلی یاس فاطمی، لویزان و تلو که بیشترین سهم جذب گردشگران را در روز طبیعت خواهند داشت به امکانات مورد نیاز رفاهی و بهداشتی تجهیز خواهند شد.
وی افزود: تامین آب شرب، رفع مشکلات سرویس های بهداشتی و نصب تانکرهای سیار برای استفاده شهروندان از جمله اقدامات پیش بینی شده در روز طبیعت است.
شهردار منطقه 4 از آماده باش کلیه نیروهای امدادی و خدماتی در روز طبیعت خبر داد و گفت: طبق هماهنگی های بعمل آمده با اورژانس، آتش نشانی و پلیس اقدامات لازم برای تامین امنیت و سلامتی مردم در روز طبیعت تامین خواهد شد.
بهاری اضافه کرد: با توجه به پایان فصل سرما و فرسودگی آسفالت معابر بوستان ها، لکه گیری و همچنین همسطح سازی پیاده روها و رفع موانع فیزیکی در دستور کار قرار گرفت.
وی با تاکید بر برقراری نظم اجتماعی در سطح معابر تصریح کرد: با همکاری پلیس راهور تمهیدات ویژه ترافیکی در اطراف بوستان های جنگلی و فرامنطقه ای اندیشیده شده است تا تردد خودروها به آسانی در سطح معابر صورت گیرد.
شهردار منطقه 4 گفت: به منظور رفاه حال مسافران در تعطیلات نوروزی و همچنین روز طبیعت، تمهیدات ویژه ای با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه برای حضور امن و شاد شهروندان در بوستان ها و بوستان های جنگلی سطح منطقه در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به برنامه های فرهنگی و ورزشی روز طبیعت گفت: علاوه بر استقرار غرفه های فرهنگی و اجتماعی و ورزشی در بوستان های شاخص، برپایی نماز جماعت نیز از دیگر برنامه های روز طبیعت خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.