کد مطلب: ۱۶۸۵۲۸

آمار بازدیدکنندگان از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات

آمار بازدیدکنندگان از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات

امسال حدود ۴۰۰ هزار نفر در مجموع از نمایشگاه مطبوعات بازدید کرده و به طور میانگین روزانه بالغ بر ۴۵ هزار نفر به مصلی آمده‌اند.

روابط عمومی مصلی امام خمینی (ره) با اشاره به رصدهای صورت گرفته، میزان استقبال از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات را چنین عنوان کرد: با رصد روزانه که در چهار نوبت و از مبادی مختلف انجام گرفته می‌توان گفت امسال حدود ۴۰۰ هزار نفر در مجموع از نمایشگاه مطبوعات بازدید کرده و به طور میانگین روزانه بالغ بر ۴۵ هزار نفر به مصلی آمده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، به گزارش روابط عمومی مصلی، سال گذشته نزدیک به ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه بازدید کردند و برآوردها نشان می‌دهد حضور مردم در نمایشگاه مطبوعات امسال حدود ۳۰ درصد رشد داشته که شاید مهم‌ترین دلیل این افزایش مخاطبان، اقبال بیشتر خانواده‌ها برای حضور در نمایشگاه و البته حضورهای گروهی مدارس و دانشگاه‌ها بوده است.

روابط عمومی مصلی امام خمینی (ره) همچنین با اشاره به وسعت نمایشگاه بیست و سوم تاکید کرد، امسال فضای تبلیغاتی طراحی شده که رسانه‌ها از آن برای معرفی خود در محدوده نمایشگاه استفاده کرده‌اند از نظر وسعت، حدود ۲۰ درصد رشد داشته است.

این در حالی است که از نظر حضور مسئولان دولتی، نمایندگان مجلس، چهره‌های سیاسی، اجتماعی هم بر اساس آمار روابط عمومی مصلی، به طور میانگین نمایشگاه هر روز از ۲۵ نفر میزبانی کرده و این گروه به طور میانگین حدود ۲ ساعت مهمان نمایشگاه بوده و در شبستان مصلی حضور داشته‌اند.

به منظور ارج نهادن به زحمات همکاران رسانه‌ای در اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و مراسمی که سالیانه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، جمعی از اصحاب رسانه به نمایندگی از شرکت‌کنندگان در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات، برای نخستین بار با هماهنگی معاونت مطبوعاتی، با حضور در صحن مرکزی مصلی، از روند ساخت مصلی بازدید و گزارش تهیه کردند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.