کد مطلب: ۲۰۸۳۰۱

آمار فروش سینما / سبقت بدون تاریخ بدون امضا از آینه‌بغل

آمار فروش سینما / سبقت بدون تاریخ بدون امضا از آینه‌بغل

در هفته آخر بهمن ۹۶، «بدون تاریخ، بدون امضا» با فروش ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومانی پرفروش‌ترین فیلم هفته شد و آینه‌بغل دومین فیلم پرفروش لقب گرفت.

در هفته آخر بهمن ماه ۱۳۹۶، فیلم تازه‌اکران «بدون تاریخ، بدون امضا» توانست با ۴۰۰ میلیون تومان فروش بیشتر از «آینه‌بغل»، پرفروش‌ترین فیلم هفته شود.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز ، فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» که اولین هفته اکران خود را پشت سر گذاشت، ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان فروش داشت. این فیلم اجتماعی به کارگردانی وحید جلیلوند و با بازی امیر آقایی، هدیه تهرانی و نوید محمدزاده ساخته شده است. «بدون تاریخ، بدون امضا» سه سیمرغ بلورین در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر و دو جایزه در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم ونیز برنده شده است. در خلاصه داستان این فیلم که نخستین تجربه تهیه‌کنندگی احسانی علیخانی است، آمده: «کاوه نریمان یکی از پزشکانِ پزشکی قانونی در محل کارش با جسدی مواجه می شود که او را پیش از این می‌شناخته است.»

«آینه‌بغل» که در هفته‌های گذشته با فروش ۱ میلیارد تومان در هفته پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران بود، در هفته گذشته ۴۰۰ میلیون تومان افت فروش داشت و با ۶۷۷ میلیون تومان، دومین فیلم هفته از نظر میزان فروش شد.

در هفته گذشته، سه فیلم «هاری» به کارگردانی امیراحمد انصاری، «اسرافیل» به کارگردانی آیدا پناهنده و «من یک ایرانی‌ام» به کارگردانی محمدرضا آهنج وارد چرخه اکران شدند. دو فیلم «هاری» و «اسرافیل» در هفته گذشته به ترتیب ۷۲ میلیون و ۶۸ میلیون تومان فروش داشتند.

همچنین در هفته گذشته، پردیس سینمایی باغ کتاب و پردیس سینمایی شهرک افتتاح شدند. پردیس سینمایی باغ کتاب با ۱۰ سالن و ظرفیت ۱۳۰۰ نفر در مجموعه باغ کتاب تهران قرار دارد. پردیس سینمایی شهرک واقع در شهرک غرب نیز دارای ۱۱ سالن سینما و ۱ سالن تئاتر است که دو سالن آن در جشنواره فیلم فجر مورد بهره‌برداری قرار گرفت و ۹ سالن دیگر از ۲۵ بهمن به جمع سالن‌های سینما اضافه شدند.

فروش سینمای ایران ۲۵ بهمن تا ۱ اسفند ۹۶

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.