کد مطلب: ۱۹۵۳۷۶

آمار فروش سینما / فروش سینما را در آینه‌بغل ببینید

آمار فروش سینما / فروش سینما را در آینه‌بغل ببینید

در روزهای آخر دی و روزهای آغاز بهمن ۹۶، فیلم سینمایی آینه‌بغل همچنان بیشترین فروش این هفته‌های اکران سینمای ایران را در اختیار دارد.

فیلم سینمایی «آینه‌بغل» همچنان با فروش هفتگی میلیاردی خود در صدر آمار فروش این روزهای سینمای ایران قرار دارد و به دنبال آن «عشقولانس» و «دخترعمو و پسرعمو» به فروش چند صد میلیونی خود ادامه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز ، فیلم کمدی «آینه‌بغل» با بازی محمدرضا گلزار و جواد عزتی و به کارگردانی منوچهر هادی در روزهای آخر دی و روزهای اول بهمن ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروخت. به دنبال این فیلم، دیگر فیلم کمدی این روزها به نام «عشقولانس» با فروشی ۳۰۰ میلیون تومانی بعد از دو هفته اکران، فروش خود را به ۵۴۰ میلیون تومان رساند.

فیلم درام «کمدی انسانی» به کارگردانی محمدهادی کریمی در اولین هفته اکران توانست ۱۷۰ میلیون تومان فروش کند و پنحمین فیلم پرفروش هفته لقب گرفت. در این فیلم که از سوی کارگردان فیلم «فلسفی» نامیده می‌شود، علیرضا شجاع‌نوری، هومن سیدی و لیلا زارع ایفای نقش می‌کنند.

همچنین در این هفته، جدیدترین فیلم مسعود کیمیایی به نام «قاتل اهلی» و با بازی پرویز پرستویی، پس از ۹ هفته و با کاهش فروش هفتگی به کمتر از ۵۰ میلیون تومان از جمع ۱۰ فیلم پرفروش خارج شد.

فروش سینمای ایران ۲۷ دی تا ۳ بهمن ۹۶

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.