کد مطلب: ۴۷۴۴۶۴

لاری خبر داد:

آمار کرونا در ایران ۱۴ شهریور / تاکنون بیش از ۲۲ هزار نفر جان خود را از دست دادند

آمار کرونا در ایران 14 شهریور / تاکنون بیش از 22 هزار نفر جان خود را از دست دادند

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی 2026 بیمار جدید مبتلا به کرونا در 24 ساعت گذشته، گفت: متاسفانه در این مدت، ۱۱۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۲ هزار و ۴۴ نفر رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، گفت: از دیروز تا امروز ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۰۲۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۰۷۳ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۸۲ هزار و ۷۷۲ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۲ هزار و ۴۴ نفر رسید. البته خوشبختانه تا کنون ۳۳۰ هزار و ۳۰۸ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

وی با بیان اینکه ۳۶۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، ادامه داد: تاکنون سه میلیون و ۳۳۱ هزار و ۷۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان‌های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی افزود: همچنین استان‌های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.