کد مطلب: ۴۷۹۳۱۳

لاری خبر داد:

آمار کرونا در ایران دوم مهر / وضعیت قرمز و هشدار برای ۳۰ استان کشور

آمار کرونا در ایران دوم مهر / وضعیت قرمز و هشدار برای 30 استان کشور

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به شناسایی 3605 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در 24 ساعت گذشته گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند، همچنین استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، سه هزار و ۶۰۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۵۹۴ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴۳۲ هزار و ۷۹۸ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۴ هزار و ۸۴۰ نفر رسید.

به گفته وی، خوشبختانه تاکنون ۳۶۵ هزار و ۸۴۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری افزود: ۳۹۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی همچنین گفت: تا کنون سه میلیون و ۸۲۸ هزار و ۳۳۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت در توضیح استان‌های در وضعیت قرمز بیماری گفت: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی درباره استان‌های در وضعیت هشدار گفت: استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    توقع دارید وضعیت کرونا بهتر بشه!!!
    مدارس باز،پارک ها باز،مجتمع و سالن های پذیرایی باز، ماشاالله عزاداری ها بر قرار
    هیچ رعایتی نیست خدا به همه رحم کنه
    وگرنه سیستم بی خیال ما…

  • ناشناس

    سلامممم حال شماااا
    احوال شما

  • ناشناس

    تو رو خدا رعایت کنید واسه خودتون می گم به خدا دیگه این پرستاران خسته شدند از بس کار کردند یه بیماری سختیه سرماخوردگی نیست که بگی به پرستار چیزی نمیشه والا اونا از خودشون مایه می ذارن شما رو قسم می دم به امام حسین رعایت کنید

  • ناشناس

    شفای عاجل