کد مطلب: ۵۷۱۲۰۲

آموزش آنلاین اقتصادی / چگونه تحلیلگر اقتصادی شویم؟

آموزش آنلاین اقتصادی / چگونه تحلیلگر اقتصادی شویم؟

اگر برای شما جذاب است که چطور می‌توان خبرنگار خبره یا تحلیلگر اقتصادی شد جزئیات این دوره آموزشی را بخوانید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اقتصاد ایران دوره خاصی را پشت سر می‌گذارد و یکی از حوزه‌های مرتبط با این بخش روزنامه‌نگاری و تحلیلگری اقتصادی است که علاقه‌مندان خاص خودش را دارد.

دوره جامع پرورش خبرنگار خبره مالی و اقتصادی توسط گروه مالی دانشگاه شریف و با همکاری پایگاه خبری تجارت‌نیوز برگزار خواهد شد.

دوره جامع پرورش خبرنگار خبره مالی و اقتصادی با اهداف روشن، شفاف و کاربردی طراحی و برگزار خواهد شد. تحقق این اهداف نه تنها بر زندگی و آینده شغلی شرکت‌کنندگان آثار ملموسی دارد بلکه در سطح کلان و برای بهبود وضعیت بازارهای مالی کشور نیز موثر است. مهمترین این اهداف عبارتند از: تربیت خبرنگاران و سردبیران با دانش و مهارت در حوزه مالی، ارتقا توانمندی‌های خبرنگاران حوزه‌های مالی و اقتصادی، تربیت کارشناسان خبره روابط عمومی نهادهای مالی و ارتقا توانمندی‌های روابط عمومی نهادهای مالی کشور.

این دوره برای چه کسانی مفید است؟

فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط با علوم مالی و اقتصادی علاقه‌مند به حرفه خبرنگاری، فارغ‌التحصیلان رشته خبرنگاری علاقه‌مند به فعالیت حرفه‌ای در حوزه اقتصادی و مالی، خبرنگاران علاقه‌مند به فعالیت حرفه‌ای در حوزه مالی و اقتصادی رسانه‌ها، کارشناسان و مدیران روابط عمومی سازمان‌ها و نهادهای مالی و تمامی علاقه‌مندان به حرفه خبرنگاری همگی از مخاطبان اصلی این دوره آموزشی محسوب می‌شوند.

آموزش مباحث مالی و اقتصادی در کنار آموزش فنون خبرنگاری و نویسندگی، الگو گرفته شده از تجارب موفق در برگزاری دوره‌های جامع در حوزه‌های مالی و نوآوری، ارایه مطالب به روز و کاربردی و متناسب با نیازهای واقعی خبرنگاران و روابط عمومی‌ها، امکان شرکت در تنها یک سطح (شرکت در دوره جامع با تخفیف ویژه)، امکان مشاهده فیلم جلسات، استفاده از اساتید با دانش و تجربه، امکان معرفی فارغ‌التحصیلان برتر به رسانه‌ها، بدون هیچ پیش نیازی و ارائه مدرک معتبر از جمله ویژگی‌های این دوره است.

تاریخ دوره: از ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ / روزهای زوج / ۱۷:۰۰ تا ۲۰:۰۰

مدت دوره: سطح یک ۶۵ ساعت / سطح دو ۴۶ ساعت / دوره جامع ۱۱۱ ساعت

هزینه: ۲,۵۵۰,۰۰۰ تومان-۴,۶۵۰,۰۰۰ تومان

این دوره آموزشی ۱۵ درصد تخفیف دانشجویی، ۲۰ درصد تخفیف برای مخاطبان تجارت‌نیوز و ۱۰ درصد تخفیف برای ثبت‌نام گروهی دارد.

برای اطلاع از جزئیات بیشتر و ثبت نام می‌توانید به لینک «دوره جامع پرورش خبرنگار خبره مالی و اقتصادی» مراجعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    لینک‌ بازی میکنید؟ این که همون مثلا چگونه تحلیل اقتصادی بنویسیمه