کد مطلب: ۴۲۴۴۱۶

رئیس سازمان حمایت خبر داد:

ابلاغ دستورالعمل نظارت بر قیمت‌ها برای ایام پایانی سال

ابلاغ دستورالعمل نظارت بر قیمت‌ها برای ایام پایانی سال

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه دستورالعمل ویژه نظارتی برای ایام پایانی سال به استان‌ها ابلاغ شده است، از دوبرابر شدن بازرسی‌ها طی تفاهم‌نامه با بسیج اصناف خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عباس تابش در گردهمایی روسای سازمان‌های صمت استان‌ها که با حضور رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، بیان کرد: همزمان با اصلاح قیمت بنزین بازرسی‌ها انجام شده است و گزارشات مداوم و منظم رصد بازار ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: دستورالعمل طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال به استان‌ها ابلاغ شده است و انتظار داریم با برنامه‌ریزی هماهنگ و بسیج امکانات، استان‌ها به خوبی بازار را هماهنگ نمایند.

وی همچنین با بیان اینکه تفاهم‌نامه با بسیج اصناف تعداد بازرس‌های بازار را ۲ برابر خواهد کرد، گفت: با احتساب بازرسان اصناف، ۴۳۰۰ بازرس داریم و تفاهم‌نامه‌ای با بسیج اصناف داریم که تعداد بازرس‌ها ۲ برابر خواهد شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در زمینه سامانه، بعضی دستگاه‌ها هنوز همکاری کامل ندارد ولی سامانه انبار در زمینه ۱۰ کالا الزام دارد و بازرسان به صورت متمرکز این ۱۰ کالا را بازرسی می‌کنند.

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اعلام اینکه تا پایان سال سازوکار سامانه رصد کالا ابلاغ می‌شود، گفت: در سامانه اعلام قیمت در حال افزایش تعداد کالا و خدمات هستیم و بیش از ۱۰۰ قلم خدمات هم به آن اضافه شده است.

وی افزود: در واحدهای خدماتی باید واحدهایی که مسئولیت آنها با سایر دستگاه‌هاست هم باید هماهنگ شوند که از آن جمله واحدهای بین راهی و واحدهای تحت نظارت سازمان میراث فرهنگی است که حتما بر مباحث رعایت ضوابط قیمت نظارت خواهیم کرد.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.