خبر مهم:

کد مطلب: ۶۹۶۲۷۴

وثیقه‌گذاری سهام به مرحله اجرایی رسید؟

وثیقه‌گذاری سهام به مرحله اجرایی رسید؟

به گفته مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر وثیقه‌گذاری سهام در حال اجرایی شدن است و مشکلی وجود ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر گفت: وثیقه‌گذاری سهام در حال اجرایی شدن است و مشکلی وجود ندارد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران ، در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه با صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستاییان و عشایر به منظور ارائه خدمات مدیر عامل بانک قرض الحسنه مهر نکاتی را بیان کردند.

شمشی نژاد گفت:در چند سال گذشته بانک‌های قرض الحسنه روند خوبی را پیش گرفته اند. بیش از سه میلیون تسهیلات قرض الحسنه پرداخت که تقریبا بیش از ۹۰ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است. نسبت به تیر سال گذشته براساس تعداد، ۲۲ درصد و مبلغی ۱۰۷ درصد رشد در پرداخت تسهیلات داشته باشیم.

او گفت:در ۴ ماه ابتدایی تقریبا ۸۳۳ هزار تسهیلات پرداخت شده است. در خصوص وام ازدواج بیش از ۱۵ هزار فقره پرداخت داشتیم که درخصوص سایر مانند تسهیلات فرزند آوری از ابتدای امسال بیش از ۱۳ هزار و ۸۶ فقره بوده است.

با این رشد‌های بانک‌های قرض الحسنه دولت کمک خوبی کرد.مجوز ورود بانک‌های قرض الحسنه به بازار بین بانکی را داشته ایم مورد بعد بحث افزایش سقف تسهیلات بوده است نکته بعد که دولت کمک کرد در خصوص تسهیلات حقوقی بود‌.

شمسی نژاد گفت: سامانه ضمان را تقویت کرده ایم.البته توثیق سهام در مرحله ابتدایی است و در مراحل بعدی قسمت‌های دیگر مانند گواهی سپرده به آن اضافه می‌شود.

او گفت:حداقل یک سوم مشتریان ما در حال استفاده از خدمات الکترونیکی و غیر حضوری است.نکات مطرح در مورد وثیقه سهام در حال بررسی است اما در آینده ریسک سیستماتیک بررسی می شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.