کد مطلب: ۶۷۸۴۰۱

کدام شهر، اولین میزبان طرح کالابرگ الکترونیک است؟

کدام شهر، اولین میزبان طرح کالابرگ الکترونیک است؟

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام از اجرایی شدن طرح کالابرگ الکترونیک به صورت آزمایشی در این شهر خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: طرح کالابرگ الکترونیک به‌صورت پایلوت در ایلام اجرا می‌شود.

مهر گزارش داد، محمدسبحان حسنی اظهار کرد: دولت در راستای اصلاح نظام پرداخت یارانه کالاهای اساسی و همچنین حذف ارز ترجیحی، تصمیم دارد طرح کالا برگ الکترونیکی را اجرا کند.

حسنی عنوان کرد: شرکت ارتباطات سیار به‌عنوان مجری طرح، مقدمات لازم را برای اجرای فاز نخست به‌منظور ارائه خدمت به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد عملیاتی کند.

وی گفت: کالابرگ الکترونیک برای خرید ۶ قلم کالای اساسی تعریف شده است. در مرحله اول اجرای طرح برای ۵۸۰ فروشگاه از صنوف مختلف، داده فرستاده شده و پس از پایش و صحت سنجی اطلاعات، مرحله مراجعه حضوری و نصب نرم‌افزار در فروشگاه‌ها انجام می‌شود و به‌صورت پایلوت در مرکز استان اجرا می‌شود.

او تصریح کرد: با نظارت بیشتر بر تولید و چرخه توزیع کالا و با داشتن بانک اطلاعاتی به خوبی می‌توان وارد مرحله اجرای این طرح شد تا مردم از محاسن آن بهره‌مند شوند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام پول نقد بهتر چون بیشتر مردم مستاجرند مجبورندکالا برگ به قیمت کمتر بفروشند برای اجاره خانه پای دلال بازی میشه با تشکر

  • ناشناس

    ماکالابرگ به دردمون نمیخوره فقط نقد

  • خداااا

    گرونی بیداد میکنه بعد فقط 4 قلم ینی چی واقعا…. نقد بدین ما کالا برگ نمی‌خواهیم ایقد مردم رو اذیت نکنید

  • ناشناس

    اول شهر همدان کالا برگ بدهید.مرسی .

  • ناشناس

    پول خوب نیست .ارامش انسان در تامین و دسترسی آسان به مواد غدایی ست لطفا هر چه زودتر کالا برگ بدهید

  • مریم

    نقد بهتره چون هر چی که بخوای میخرید ولی کالا برگ کسی که محتاج هست می‌ره به قیمت خیلی کم میفروشه

  • اقبال

    پول نقد حداقل میتونیم هزینه برق وآب وگاز وباهاش پرداخت کنیم ولی مطمئن باشید این کالا برگ درست کردن که به مرور خبری از پول نبا‌ه وکالابرگ هم به زودی جواب نمیده والفاتحه

  • ناشناس

    ماشالا،چقدرم با افتخار.برگشتیم به پله اول.حالم از کالابرگ وکوپن و…بهم میخوره.رییس جمهور نمیخواد با این کارا اقتصاد رو درست کنه،میخواد بگه بضاعت مملکت در همین حده تا مردم توقع نداشته باشند.نفت وگاز ومنابع زیرزمینی و…به اشتباه گفتن تو کشور ایران هست،

  • تنها

    خوااااهشن پول نقدبدین کالابرگ ندین