کد مطلب: ۱۹۸۳۳۵

احتمال سقوط بهمن در جاده چالوس

احتمال سقوط بهمن در جاده چالوس

رئیس پلیس راه استان البرز گفت که با توجه به بارش برف سنگین در روزهای گذشته و احتمال سقوط بهمن در جاده کرج-چالوس، رانندگان از تردد غیرضروری در این مسیر خودداری کنند.

سرهنگ رضا گودرزی، افزود: رانندگان در صورت ضرورت سفر، قبل از حرکت از وضعیت راه اطلاع کسب کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی اضافه کرد: باتوجه به احتمال سقوط بهمن در این محور، مسافران در محدوده‌های گالری بهمن‌گیر بویژه در محدوده سه راه دیزین و خرگوش‌دره توقف نکنند.

گودرزی گفت: باتوجه به اینکه در زمان حاضر محدوده پیچ‌ها در جاده کرج-چالوس یخ زده است رانندگان درهنگام ورود به پیچ‌ها با سرعت مطمئنه حرکت کنند و همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است.

وی ادامه داد: رانندگان استفاده از زنجیرچرخ را آموزش ببینند، چرا که آشنا نبودن به این موضوع علاوه بر سختی برای راننده سبب ترافیک سنگین درجاده ها می‌شود.

رئیس پلیس راه البرزافزود: علاوه بر زنجیر چرخ سالم بودن بخاری و برف پاک کن از موارد مهمی است که رانندگان بایدمدنظر قراردهند.

وی یادآور شد: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه به رانندگان است.

گودرزی گفت: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل درتمام راه‌های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل‌های مورد نظرمستقر شده است.

استان البرز دارای یک هزار و 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان می‌باشد.

جاده کرج-چالوس به مسافت 160 کیلومتر یکی از مسیرهای گردشگری کشور است که براثر بارش برف اخیر مسدود شد که راهداران اقدام به بازگشایی آن کردند.

منبع: برنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.