کد مطلب: ۵۲۷۷۰۱

احداث سردخانه در افغانستان

احداث سردخانه در افغانستان

ساخت سردخانه در افغانستان معمولا توسط متخصصین ایرانی انجام می‌شود و در این زمینه کوشش و تلاش فراوانی می‌شود تا این سردخانه‌ها دارای کیفیت و کارایی بالایی باشند.

ساخت سردخانه در افغانستان معمولا توسط متخصصین ایرانی انجام می‌شود و در این زمینه کوشش و تلاش فراوانی می‌شود تا این سردخانه‌ها دارای کیفیت و کارایی بالایی باشند.

احداث سردخانه در افغانستان توسط صنایع برودتی نیک نوری انجام می‌شود و خدمات پس از فروش هم با توجه به وجود تیم فنی فعال در ولایت‌های کابل و هرات بصورت مستقیم توسط این شرکت انجام می‌شود شما می‌توانید برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان به صفحه سردخانه مراجعه نمایید و فرم دریافت مشاوره رایگان را تکمیل نمایید یا از طریق شماره‌های درج شده در سایت از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید.

برای ساخت سردخانه خود در افغانستان ابتدا باید مشخص نمایید که چه نوع سردخانه‌ای با چه امکانات و ابعادی نیاز دارید که در اینجا برای شما در این رابطه توضیحاتی ارائه می‌دهیم تا راحت تر بتوانید این کار را انجام دهید.

انواع سردخانه در افغانستان

سردخانه‌ها را می‌توان به دو دسته کلی زیر صفر و بالای صفر دسته بندی نمود که در ادامه هر کدام را برای شما شرح می دهیم.

سردخانه بالای صفر در افغانستان

سردخانه بالای صفر برای نگهداری مواد غذایی مانند میوه و سبزیجات می‌باشد و دمای محیط معمولا بین منفی یک تا ۴ درجه می‌باشد که برای نگهداری محصولات مناسب می‌باشد.

به دلیل افزایش تقاضا محصولات فصلی در تمام طول سال نیاز به نگهداری طولانی مدت این محصولات را داریم.

پس ساخت سردخانه بالای صفر نیاز روز افزون جوامع می‌باشد که صنعتگران به دنبال ساخت آن در افغانستان می‌باشند تا این نیاز را برآورده نمایند.

با نگهداری محصولات در سردخانه از خراب شدن آن جلوگیری می‌شود و دیگر هیچ محصولی به دلیل افزایش ناگهانی ارائه به بازار هدر نمی‌شود.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی در این زمینه به صفحه سردخانه بالای صفر مراجعه نمایید و از مشاوره تخصصی رایگان کارشناسان ما بهره ببرید.

سردخانه زیر صفر در افغانستان

از سردخانه‌های زیر صفر برای نگهداری مواد غذایی سرد مانند گوشت قرمز، مرغ، ماهی و دیگر محصولاتی که لازم است به صورت منجمد نگهداری شود استفاده می‌شود.

معمولا محصولات قبل از ورود به سردخانه زیر صفر داخل تونل انجماد، منجمد می‌شوند.

دمای این سردخانه‌ها معمولا بین منفی ۱۰ تا منفی ۴۰ درجه می‌باشد و بر اساس دمای مورد نیاز محصول شما، طراحی و تولید می‌شوند.

IMG 20210410 090532

تجهیزات سردخانه در افغانستان

برای ساخت سردخانه در افغانستان نیاز به تجهیزات و قطعات فراوانی می‌باشد که در ادامه به نحوه ارائه چند تا از مهمترین بخش‌ها اشاره می‌کنیم.

کمپرسور سردخانه افغانستان

کمپرسور استفاده شده برای احداث سردخانه در افغانستان از برترین برندهای اروپایی مانند بیتزر، دورین، دانفوس و غیره استفاده می‌شود تا ضریب اطمینان را افزایش و عملکرد بهینه‌ای داشته باشد.

کمپرسور سردخانه مهمترین بخش مجموعه می‌باشد و برای انتخاب آن باید محاسبات دقیقی انجام شود تا سردخانه شما به صورت کاملا بهینه و دقیق عمل کند.

کندانسور سردخانه افغانستان

کندانسور استفاده شده در ساخت سردخانه افغانستان باید متناسب با شرایط همان محل طراحی و تولید شود تا بیشترین بازدهی و کارایی را داشته باشد. صنایع برودتی نوری امکان ساخت انواع کندانسور در ابعاد مختلف با امکان نصب در هر فضایی را برای شما امکان‌پذیر می‌کند.

کندانسورها به سه دسته کلی هوا خنک، آب خنک و تبخیری تقسیم می‌شوند که بر اساس آب و هوای منطقه شما انتخاب می‌شوند.

درساخت این کندانسورها از آلیاژ مس و آلومینیوم با کیفیت بالا استفاده می‌شود تا بالاترین راندمان را داشته باشند.

اواپراتور سردخانه افغانستان

برای ساخت سردخانه در افغانستان از اواپراتورهای طراحی شده به صورت اختصاصی برای هر مجموعه استفاده می‌شود تا میزان بهره‌وری و کارایی افزایش یابد.

استفاده از اواپراتورهای اختصاصی به شما کمک می‌کند که بتوانید از فضای داخل سردخانه بهتر استفاده نمایید.

در ساخت این اواپراتورها از کویل‌های مسی با فین آلومینیومی که با تکنولوژی بالا طراحی شده‌اند استفاده می‌شود.

تعمیر سردخانه در افغانستان

برای انجام تعمیرات سردخانه در افغانستان به شما توصیه می‌کنیم که با شرکت‌های معتبر که در منطقه شما این خدمات را انجام می‌دهند همکاری نمایید و حتما از آنها درخواست گارانتی نمایید.

به دلیل حساس بودن دما مواد غذایی که در سردخانه نگهداری می‌شوند اگر تعمیرات شما به درستی انجام نشود احتمال دارد که خسارت زیادی به شما وارد شود.

از شرکت‌هایی که در کشور افغانستان دارای تیم فنی قوی و فعال دارند می‌توان به صنایع برودتی نیک نوری اشاره کرد و شما می‌توانید برای دریافت این خدمات به صفحه سردخانه در افغانستان مراجعه نمایید و از طریق شماره‌های درج شده در سایت با این شرکت در ارتباط باشید امکان تماس در واتساپ هم امکان‌پذیر می‌باشد.

در ادامه قصد داریم چند نمونه سردخانه که در کشور افغانستان در حال افزایش می‌باشند و به آنها نیاز می باشند را معرفی کنیم.

IMG 20210410 090601

سردخانه میوه در افغانستان

در کشور افغانستان نیاز به نگهداری حجم بیشتری از میوه و سبزیجات در سردخانه‌ها می‌باشد و به دلیل سودآوری بالا برای صاحبان این مشاغل و باغداران نیاز به ساخت سردخانه میوه در افغانستان افزایش یافته است.

احداث سردخانه در افغانستان باعث می‌شود که قیمت میوه و سبزیجات در فصل‌های برداشت بسیار کاهش نیابد و امکان ارائه این محصولات در تمامی طول سال امکان‌پذیر شود.

سردخانه میوه در افغانستان از نیازهای اساسی این کشور می‌باشد و صنایع برودتی نیک نوری می‌تواند برای ساخت سردخانه در افغانستان شما را یاری دهد تا در این کسب و کار موفق شوید.

سردخانه دارو در افغانستان

ساخت سردخانه دارو در افغانستان کاری بسیار حساس می‌باشد به این دلیل که دمای نگهداری بعضی از داروها بسیار خاص می‌باشد و همچنین قیمت این محصولات نسبت به دیگر کالاها بیشتر می‌باشد پس در ساخت این نوع سردخانه‌ها شرکت سازنده باید بسیار معتبر و دارای سابقه طولانی داشته باشد تا احتمال بروز خطا در ساخت و محاسبات کاهش پیدا کند.

در ساخت سردخانه دارو در افغانستان باید از تجهیزات و قطعات با ضریب اطمینان بالا استفاده نماییم تا احتمال بروز مشکل کاهش یابد و همچنین باید از تجهیزات پشتیبان برای استفاده در مواقعی که نیاز به تعمیر یا سرویس دوره‌ای می‌باشد برخوردار باشید.

امیداوارم که با مطالعه این مقاله اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید اما اگر با هر گونه سوالی مواجه شدین می‌توانید صنایع برودتی نوری را در گوگل جستجو نمایید و وارد سایت این شرکت شوید تا از خدمات مشاوره رایگان این مجموعه بهره ببرید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.