خبر مهم:

کد مطلب: ۵۸۳۲۸۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قبل از معاملات امروز این اخبار را بخوانید

قبل از معاملات امروز این اخبار را بخوانید

شاخص بورس روز گذشته کمتر از هزار واحد رشد را ثبت کرد و با ۰٫۰۵ درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۴۲۵ هزار واحد قرار گرفت. کدام اخبار در روند بازار امروز موثر است؟ 

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص بورس روز گذشته کمتر از هزار واحد رشد را ثبت کرد و با ۰٫۰۵ درصد رشد در محدوده یک میلیون و ۴۲۵ هزار واحد قرار گرفت. کدام اخبار در روند بازار امروز موثر است؟

_ در بازار روز گذشته سکه تمام نسبت به ۲ روز پیش، با ۲۴ هزار تومان افزایش، ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت خورد. همچنین قیمت طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۴۶ هزار تومان افزابش یافت.

_ معاون وزیر مسکن و شهرسازی با بیان اینکه آخرین مصوبه شورای پول و اعتبار درباره‌ اعطای تسهیلات ۲۵۰ میلیون تومان است، گفت: پیشنهاد داده‌ایم بر اساس حوزه‌های جغرافیایی کشور بیش از ۵۰ تا ۷۰ درصد هزینه‌ ساخت یک واحد مسکونی را بتوان با تسهیلات دریافتی پوشش داد.

_ مصطفی بهشتی‌سرشت عضو هیات مدیره و معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: با انتشار صورت‌های مالی سازمان بورس در سال ۱۴۰۰، این نوید داده می‌شود که در سال ۱۴۰۱ هم صورت‌های مالی شرکت‌های تابعه به صورت شفاف منتشر شود.

مقام مسئول بانک مسکن از ابلاغ مصوبه شورای پول و اعتبار درباره افزایش سقف تسهیلات خرید و ساخت مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم به شعب بانک مسکن در سراسر کشور خبر داد.

بانک آمریکایی گلمن ساکس پیش‌بینی کرد که محدودیت عرضه سبب می‌شود قیمت نفت تا پایان امسال به ۹۰ دلار برای هر بشکه برسد.

محمد اسلامی،رئیس سازمان انرژی اتمی: اصرار آژانس برای نصب دوربین در مکان‌هایی که در اثر عملیات تروریستی صدمه دیده است، در راستای همان عملیاتی است که علیه ایران صورت گرفته است و ما هرگز آن را نمی‌پذیریم. انتطار آنها در مورد سایت هایی که صدمه دیده و در حال بازسازی است و هنوز پرونده قضایی دارند، بی‌اثر خواهد بود.

قیمت دلار در بازار آزاد عصر روز گذشته وارد کانال ۲۸ هزار تومانی شد. همچنین قیمت دلار در صرافی ملی نیز دیروز افزایش داشت و به ۲۷ هزار و ۴۹۱ تومان رسید.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حمید

    یک حقیقت اثبات شده ای وجود دارد که بورس ایران به اخبارهای مثبت هیچ وقت عکس العمل مناسب نشان نداده ولی در عوض به خبرهای منفی حتی اگر گذب باشد سریع عکس العمل نشان می دهد.
    نه اینکه مردم ایران منفی گرا هستند بلکه از بس از این جماعت دروغ شنیده اند اینطور شده اند.
    یعنی اگر این جماعت بگویند روز است در فکر همه خطور میکند که حتما شب است.مثلا همین جایزه دادن برای معرفی جاهایی که غیر قانونی رمز ارز استخراج می‌کنند را بگذارید کنار وجود دستگاه ماینر در سازمان بورس

    • ناشناس

      کدوم بورس ایران؟ بورس بعد از حمله قوم دلال که یکسال پیش حمله کردن یا قبلش؟؟ والا قبلش داشتیم راحت و منطقی و تکنیکال و فاندمنتال کار میکردیم. بعد از ورود مردم دلال اوضاع شد این

    • ناشناس

      بعد از اینکه سر مردم رو توی بورس کلاه گذاشتند

    • am1234

      عزیز جان مردم اگه دلال هم باشن اون قدری سرمایه دستشون نیست مشکل اصلی حقوقی های نوسان گیر و دولت مشکلاتمون گردن دیگران نندازید

  • ناشناس

    تجارت جان تیتر بزن قبل معاملات امروز برید ماینر بخرید.برق ساختمان بورس هم رایگانه.

  • ناشناس

    بسه دیگه اخبار بورس و این خبرای مفت ،کی ضرر مردم جبران میشه سهامای بانکی تکون نمی خوره خسته نشدین،در ایران هیچ وقت هیچی به نفع مردم تموم نمی شه

  • رضا

    آقای رییسی عزیز ازحضرتعالی خواهش میکنم به داد این بورس برسید چراپالایش و دارایکم و کتوکا و شلعاب وخیلی ازسهمهای دیگه به ضررمون تموم شد منی که کارگرساختمانیم وبه امید هشتادمیلیون پولمو در بورس سرمایه گذاری کردم ولی الان نصفی از این پول توضرر هستش و هرروز بازارمنفیه…..مگر شما سید بزرگوار نبودیدکه فرمودین بورس رو رونق میبخشد

    • ناشناس

      بورس یک بازار مستقل است و دولت محترم نمی تواند دخالتی در آن داشته باشد، در ضمن این خود سهام داران هستند که با اقدامات هیجانی و نوسانگیری جلوی رشد شاخص را گرفته اند در ثانی مجلس محترم حمایت خود را در قالب بسته حمایتی از بورس انجام داده است.
      الان با توجه به اوضاع کرونا و تاثیر سوء آن بر اقتصاد جهانی بورس ما در طی سه ماه اخیر رشد حدود ۳۰۰ هزار واحدی داشته، باید قانع بود و از مسئولانی که شبانه روزی در حال خدمت هستند تشکر کرد نه گلایه.

    • ناشناس

      اون وقتی که دولت محترم و مسئولین و صدا و سیمای ملی، مردم ایران رو به سرمایه گذاری توی بورس دعوت کردند و گفتند امن ترین جا برای سرمایه گذاری است و توی بازار دخالت میکردند، شما کجا بودی!!!! در ضمن این خرید و فروش مردم عادی نیست که سهم رو سبز یا قرمز میکنه، بلکه بازیگر سهم ها این کار رو میکنند. برای همین یک روز خودرو و خساپا با صف خرید چند صد میلیونی بسته میشه و دقیقا فرداش با صف فروش باز میشه و بسته میشه. بازیگرها هم حقوقی های هستند که کد حقیقی هم دارند و همه زیر نظر سازمان بورس هستند و سازمان بورس زیر نظر دولت.

    • am1234

      عزیز دل میشه شما کارشناسی نکنی سیصد واحد اومده بالا اولا شما قیمت سهامای لیدر رو نگاه کن از قبلم کمتر شده دوما قبلش یک میلیون اومده پایین بعد سیسصد تا رفته بالا خووشحال باشیم سوما مجلس بستش تو سرش بخوره برا کسی که داره تو لجن فرو میره لباس نو خریدن چه فایده ای داره باید بازارو درست کنن پول بیاد هی قاعده های شخمی مردن بگن تا دوماه حقوقیا حق فروش یک سهمم ندارن اگه بازار درست نشد و چهارما من جوون چرا ناراحت نباشم که ماشینمو فروختم گذاشتم تو بورس الان ماشینم شده 180 سهامم شده 20 یکی منطق بیاره چرا این اتفاق افتاده من قبول کنم و اخرم اگه اقای روحانی و رییسی نمیتونن ودرست نمیشه غ ل ط میکنن به مردم هی قول میدن

  • عدل

    بنظرم تمام گزارشات اعلام شاخص کذب محض و دروغه و فقط و فقط سر سهامدارهای بیچاره رو گرم و به امید واهی نگه داشتند.

  • ناشناس

    نظراتی که منتشر نمیشن یعنی با خط و مش تجارت نیوز سازگار نیست؟

  • ناشناس

    مردم ایران سال گذشته با دعوت مسئولین و تبلیغ صدا و سیما ( که بورس امن ترین جا برای سرمایه گذاری هست و همزمان کم کردن سود بانک ها) وارد بورس شدند و نتیجه این اعتماد از دست دادن کلی از سرمایشون بود و بعد از گذشت یک سال و چند ماه هنوز هم کلی تو ضررند. چرا باید به اینها اعتماد کرد وقتی به نظر همه این ماجرا فریبی بوده که با هماهنگی کامل صورت گرفته برای خالی جیب مردم.

  • م..ک‌

    یاروقشنگ معلومه داره درکیمیاتک فقط ازدست ۷۲تاییها بکشه به سمت خودش مابینواهاهم ازترس اینکه۷۰۰۰تومن ضررکنیم میریم صف فروش

  • ناشناس

    دو سه هفته بیشتر سهمهای بازار منهای پنج میخورند، بعد یک روز مثبت یک یا دو و دوباره همین روند تکرار میشه. این هم از بورس رییسی.

  • ناشناس

    دیگه از این همه وعده الکی و دروغ خسته شدیم
    عجب غلطی کردیم به حرف مسئولان کشور گوش کردیم و توی بورس ایران سرمایه گذاری کردیم