کد مطلب: ۳۳۳۷۱۸

اختلال در هسته معاملات فرابورس/چه کسی باید پاسخگو باشد؟

اختلال در هسته معاملات فرابورس/چه کسی باید پاسخگو باشد؟

هنوز دو‌ ساعت از آغاز فعالیت امروز بازار سرمایه نگذشته بود که هسته معاملات بازار فرابورس دچار اختلال شد، چرا اقدامی برای حل این مشکلات انجام نمی‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، هنوز دو‌ ساعت از آغاز فعالیت بازار سرمایه در روز سه‌شنبه (20 آذرماه ۹۷) نگذشته که هسته معاملات فرابورس دچار اختلال شد و بسیاری از سهام دارانی که خواهان فروش سهم مادیرا بودند با مشکل مواجه شدند.

مهدی رضایتی، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز، گفت: طبیعتا اختلال در هسته معاملات دلایل فنی دارد و امروز ظاهرا به دلیل فروش پرحجم در نماد مادیرا این اختلال پیش آمده است.

این کارشناس بازار سرمایه در پاسخ به این سوال که چه کسی باید پاسخگوی مشکلات هر از چندگاه هسته معاملات باشد، تصریح کرد: سازمان بورس و اوراق بهادار مسئول و متولی اصلی است و این درخواست تمام فعالان بازار بوده که این مشکل باید از سوی سازمان پیگیری شود.

محمد باقر خادمی، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز، گفت: به نظرم قطع شدن هسته معاملات فرابورس طبیعی نیست. در شرایط حجم بالای بازار می‌شد به نوعی حق داد، اما الان واقعا توجیه‌ناپذیر است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این وقفه‌های مشکوک در هسته معاملات فرابورس اکثرا در روزهایی اتفاق می افتاد که روند معاملات رو به بهبود است.

تیترِ یک

آخرین اخبار