کد مطلب: ۷۶۱۵۱

اخراج ۹ درصد از کارکنان زیر مجموعه گوگل

شرکت آلفابت که خدمات گوگل فیبر برای دسترسی فوق سریع به اینترنت را در آمریکا ارائه می دهد، می گوید 9 درصد از نیروی کار این بخش اخراج خواهند شد و فعالیت برای ارائه این خدمات در ۱۰ شهر هم متوقف می شود. به نقل از آرس تکنیکا، کرگ بارات رییس واحد فیبر گوگل می

شرکت آلفابت که خدمات گوگل فیبر برای دسترسی فوق سریع به اینترنت را در آمریکا ارائه می دهد، می گوید 9 درصد از نیروی کار این بخش اخراج خواهند شد و فعالیت برای ارائه این خدمات در ۱۰ شهر هم متوقف می شود.

به نقل از آرس تکنیکا، کرگ بارات رییس واحد فیبر گوگل می گوید قصد دارد از سمت خود کناره گیری کند و تنها به عنوان مشاور با این بخش همکاری کند. گوگل قصد ندارد به سرعت فردی را جایگزین بارات کند.

آلفابت قبلا اعلام کرده بود طرح های گسترده ای برای ارائه خدمات اینترنت در شهرهای بزرگ آمریکا دارد تا مردم بتوانند با سرعت فراوان به شبکه اینترنت متصل شوند. این خدمات فعلا در هشت شهر بزرگ آمریکا ارائه می شوند و گوگل متعهد به راه اندازی آن در چهار شهر بزرگ دیگر نیز هست.

گوگل فیبر به تازگی یک شرکت سرویس دهنده اینترنت بی سیم به نام Webpass را هم خریداری کرده تا خدمات یاد شده را در شش منطقه دیگر آمریکا ارائه دهد.

به گزارش فارس، گوگل تعداد دقیق افرادی که قرار است اخراج شوند را اعلام نکرده، اما گفته می شود برخی از مشاغل مربوط به این افراد حذف می شود و ممکن است تعدادی از این افراد هم به واحدهای دیگر گوگل منتقل شوند. گفته می شود قرار است تعداد کل کارکنان واحد گوگل فیبر به 500 نفر کاهش یابد. ظاهرا این بخش از گوگل تا قبل از آغاز اخراج های اخیر 1000 کارمند داشته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.