کد مطلب: ۴۰۵۵۲۲

موسوی پاسخ داد:

ارتباط فامیلی ۲ خلبان خانم با یک مدیر هواپیمایی صحت دارد؟

ارتباط فامیلی 2 خلبان خانم با یک مدیر هواپیمایی صحت دارد؟

مدیر عامل یک شرکت هواپیمایی داخلی درباره ارتباط فامیلی 2 خلبان خانم با خود گفت: این ۲ خانم هیچ نسبت فامیلی و یا آشناییتی با بنده نداشته و ما در این بخش بر اساس تخصص، توانمندی و تجربه از بانوان استفاده خواهیم کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، عبدالرضا موسوی مدیر عامل شرکت هواپیمایی زاگرس با بیان اینکه استفاده از بانوان در کادر پروازی بر اساس تخصص و تجربه انجام می‌شود خانم‌ها نشاط جهانداری و فیروز فیروزی به عنوان کادری متخصص و با تجربه چندین سال است در بخش هوایی فعالیت می‌کنند و جهانداری تا به امروز چندین پرواز را با موفقیت انجام داده است.

او اظهار کرد: خانم جهانداری روز گذشته اولین پرواز رفت و برگشت خود را در مسیر تهران مشهد با ۱۶۰ مسافر به عنوان خلبان اول انجام داده و ما به دلیل تخص و توانمندی این افراد آن‌ها را برای پرواز انتخاب کرده‌ایم.

موسوی توضیح داد: در شرکت هواپیمایی زاگرس ۵ خلبان خانم حضور دارند و خانم جهانداری بعد از گذراندن دوره‌های تخصصی و پروازی موفق خود به عنوان خلبان یک و کاپیتان انتخاب شده و خلبان دوم هم خانم فروز فیروزی در ۲ سال گذشته پرواز‌های بسیار موفقی داشته است.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی زاگرس با بیان اینکه در صورت موفقیت در پرواز‌های داخلی از این بانوان در پرواز‌های بین المللی هم استفاده خواهد شد گفت: این ۲ خانم هیچ نسبت فامیلی و یا آشناییتی با بنده نداشته و ما در این بخش بر اساس تخصص، توانمندی و تجربه از بانوان استفاده خواهیم کرد.

او با اشاره به اینکه در روز زن تمام کادر پروازی و کرور را در اختیار بانوان قرار خواهیم داد گفت: اعتماد به بانوان بر اساس توانمندی آن‌ها خواهد بود و ما در بخش مدیریتی به دلیل توانمندی بالای بانوان از تمامی بانوان با تجربه و متخصص استفاده خواهیم کرد.

گفتنی است امروز نشاط جهانداری به همراه فیروز فیروزی اولین پرواز تهران مشهد را با ۱۷۱ مسافر در مسیر مشهد- تهران و ۱۶۰ مسافر در مسیر تهران- مشهد را با موفقیت انجام دادند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • میچکا

    دمشون گرم