کد مطلب: ۱۷۱۵۲۹

ارتقای رتبه كیفیت افشای اطلاعات وصندوق

ارتقای رتبه كیفیت افشای اطلاعات وصندوق

رتبه كيفيت افشاي اطلاعات شركت سرمايه‌گذاري صندوق بازنشستگي كشوري (وصندوق) در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران طي دو سال گذشته بيش از ۵۰ رتبه بهبود يافته است.

حسن شاه‌ولدي، مدير امور مالي هلدينگ انرژي صندوق بازنشستگي كشوري گفت: براساس گزارش رتبه‌­بندی سازمان بورس و اوراق بهادار که از منظر کیفیت افشا و اطلاع‌رسانی مناسب بر روی سامانه کدال به صورت دوره‌­ای بین همه شرکت­‌های بورسی انجام می‌­شود، شرکت سرمایه‌‏گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدینگ انرژی) در پایان سال مالی گذشته موفق به کسب رتبه ۳۴ در بین ۳۰۲ شرکت‏ بررسی‌شده بورس اوراق بهادار تهران شد که نسبت به رتبه ۹۲ در دو سال گذشته، ۵۸ رتبه بهبود یافته است.

به گزارش تجارت‌نیوز، وي افزود: همچنین اين هلدينگ در بین ۱۱۲ شرکت پذیرفته‌شده در بازار اول بورس، رتبه ۱۲ و در بین شرکت‌­های هلدینگ رتبه سوم را کسب کرد كه حفظ و ارتقای جایگاه فعلی از مهم‌ترین برنامه‌‏های اين شرکت است.

شاه‌ولدي اظهار داشت: در راستای سیاست‌‏های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با توجه به اینکه عمده سهامداران اين شرکت­، بازنشستگان فرهیخته هستند، افزایش شفافیت و انتشار اطلاعات به موقع می‏‌تواند در تصمیم‌‏گیری بهتر برای حداکثر کردن ثروت این عزیزان نقش حایز اهمیتی داشته باشد.

او تاكيد كرد: سیاست شرکت سرمایه‏‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری (هلدينگ انرژي) در دو سال گذشته به گونه‌‏ای بوده است که اطلاعات مورد نیاز سهامداران و سایر ذی‌نفعان بازار در کمترین زمان و با حداکثر دقت ممکن تهيه و افشا شود.

ارتقای رتبه كیفیت افشای اطلاعات وصندوق

منبع: بازتاب

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.