کد مطلب: ۴۷۵۷۸۵

ارزش روز دارا یکم ۱۸ شهریور ۹۹ / ETF دولتی چقدر ریزش کرد؟

ارزش روز دارا یکم 18 شهریور 99 / ETF دولتی چقدر ریزش کرد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام در حالی که شاخص کل بیش از 2 درصد ریزش کرد ارزش هر واحد دارا یکم با ریزش 9 درصدی به 18 هزار و 490 تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، در پایان معاملات امروز با افت بیش از 2 درصدی شاخص کل بازار سهام ارزش دارا یکم بیش از 9 درصد ریزش کرد و به 3 میلیون و 690 تومان هزار تومان رسید.

یکم 18

در پایان معاملات امروز 3 میلیون و 148 هزار واحد از این صندوق معامله شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کسی،میدونه،امروز،ملی،واریزی،داره،

  • م

    بنظرمن تا دولت هرسه داراهارونفروشه قیمتابالانمیره وقتی همشو فروخت مسابقه شروع میشه و رشد و رشد ورشددددددددددد باید بصبریم ولاغیر

  • ناشناس

    تجارت نیوز گوشت رو مثل اینکه پیچوندن دیگه خبری از سهام عدالت نمیزاری یک وقت ملت نظر ننویسن ها

  • ناشناس

    دارا یک دارا دو سارا و دارا ماشا و میشا

  • سهام ملی

    من نمیدونم هنوز شماها نمیدونید که هرموقع اعلام میکنند ی چیزی بالا میره میاد پایین و هرچی گفتند اررون میشه بدون که گرون میشه همه چیز دروغه…. م

  • م

    سلام
    سهامداران عزیز توجه کنید:
    اگر زحمتی نیست و خسته نمیشوید مطالعه کنید.
    بورس جای افراد اهل مطالعه و دانا است نه جای افراد عجول و بی حوصله و بی مطالعه.
    حتی این نماد با این ریزش شدید یکساله 52 درصد سود داده یعنی 3-4 برابر سود بانکی .
    سود را باید یکساله قضاوت کنید .
    **هرساله در ایام شهریور و مهر بازار بورس بهد از اعلام سودهای شش ماهه یا نیاز سهامداران به نقدینگی و یا دلایل دیگر دچار افت و ریزش و یا اطلاح میشود .**
    افراد حرفه ای و حقوقی ها از این فرصت استفاده میکنند و به جمع اوری سهام می پردازند .اما قدرت حقوقی به صف فروش نمی رسه و این لذتبخش تر است چرا که آنها از این فرصت بخوبی برای ترمیم سبد دارایی خود استفاده میکند.
    بنابراین خوب توجه کنید :
    1- به هیچ وجه نگران این ریزش ها و یا اصلاحات زود گذر نباشید.
    2- هر چه قیمت سهام کاهش پیدا کند برای خرید جذاب تر است.از این فرصت برای خرید استفاده کنید (کاهش میانگین خرید).
    3- اگر این کاهش ها بد بود حقو قی ها و شرکت های سرمایه گذاری اقدام به خرید های بلوکی و عمده نمی کردنند.
    4- اگر پول جدید داریدو در توانایی خود تردید دارید سرمایه خود را به شرکت های سرمایه گذاری و ETF ها بسپارید که دارای برنامه قوی تر و ریسک کمتری در سرمایه گذاری هستند.
    5 – بازیچه برخی فروشندگان و خریداران حرفه ای که به قصد کاهش قیمت سهام بازی میکنند قرار نگیرید و بجای سهام بازی سهام داری کنید .
    6- شما سهامدار کارخانجات ، بانکها و شرکت های دیگر هستید . بنابراین صاحب سرمایه هستید و در هیچ کجای دنیا هیچ سرمایه ای بعد از اصلاح نابود نمی شود و به جایگاه اصلی خود بر میگردد. خصوصن دریک بازار تورمی .
    7- با افکار منفی و آه و افسوس نتیجه ای نمیگیرید. نهایتن اگر خیلی ناراحت و نگران هستید از بورس خارج شوید تا بازار بدست افراد مثبت و اهل مطالعه و صبور قرارگیرد.
    همواره بر موج جریانات زندگی سوار باشید بجای اینکه در زیر این امواج غرق شوید .
    8- سودهای تصادفی 6 ماه گذشته را فراموش کنید ولی مطمئن باشید معدل بازار بورس همواره بهترین بازدهی را در میان بازارهای مالی داشته است بهتر از ملک ،طلا،سود سپرده و هر بازار دیگر لذا صبور باشید نهایت این ریزش ها شهریور ماه است .الان نیاید هیچ کاری کرد ولی اگر باز میخواهید کاری بکنید از این فرصت برای ترمیم سبد خود میتوانید استفاده کنید به سهام های ارزشمند و خصوصن کامودیتی ها (مواد اولیه و اساسی ) کوچ کنید .(غیر از بانک ها و خودرویی ها)
    9- بازارهای دیگر مانند طلا و زمین هم دچار اصلاح قیمت میشوند سال81 سال 87 سال 92 سال 97 یاداور این اصلاحات است .
    10-قوی ،صبور و دانا باشید و فراموش نکنید که یک درصد مردم بخاطر صبر و حوصله و درایتشان ثروتمند میشوند.
    موفق و تندرست باشد.
    حالا خودتون میدونید.از ما گفتن بود

  • عبدالمجید موسوی

    ارزش دارا یکم را افراد ناشی وتازه وارد پایین می آورند . وافراد که در امور بورس وارد هستند آنها را میخرند. عزیز من جرات نداری در بورس سرمایه گذاری نکن که افراد زیادی را بی چاره کنی پولت را در بانک با سود تضمینی بذار. این سهام سه برابر ارزش فعلی ارزش دارند. تخم یا بذر چیزی را می کارند هر روز به آن سر کشی نمی کنند که ریشه زده ویا سبز شده این کار باعث از بین رفتن بذر می شود. به موقع خود سبز می شود. بستگی به محبط و طبیعت دارد. چند ماهی خشک سالی وچند ماهی بارش داریم. که به طور طبیعی محصول خواهد داد . این کار برای دیمی کاران مفید می باشد. وکسانی که از روش آبیاری استفاده مکنند همیشه محصول دارند. همه این حرفها برای تازه واردها دیمی کاران وحرفه ای ها بورس بازان با توجه به توقع از بوزس میباشد. دید میان مدت وبلند مدت داشته باشید.هرروزتان پرسود باشد با توکل به خدا . انشاالله. موسوی ارادتمند شما.

  • عبدالمجید موسوی

    دیدگاهم را کامل نوشتم پس چه شد

  • شاپور بهبهان

    شماکه وجبی میسرایید تفاوت ریزش واصلاح رومیدونید؟

  • ناشناس

    ای بابا