کد مطلب: ۵۲۷۷۷۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آخرین صورتحساب سهام عدالت / افت بورس بلای جان سهام عدالت شد

آخرین صورتحساب سهام عدالت / افت بورس بلای جان سهام عدالت شد

در جریان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل حدود ۹ هزار واحد افت کرد. بسیاری از نمادهای سهام عدالت در صف فروش قفل بودند. ارزش سهام عدالت مجددا امروز هم افت کرد و از کانال ۱۱ میلیون خارج شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ارزش سهام عدالت در جریان معاملات امروز بازار سهام با توجه به آن که بسیاری از نمادها قفل در صف فروش بودند با کاهش قیمت همراه بود. بازار سهام در جریان معاملات امروز با نزول شاخص همراه بود.

کارشناسان بازار سرمایه معتقدند بورس در شرایط نامناسبی قرار دارد و عدم جریان نقدینگی و دامنه نوسان نامتقارن باعث ریزش بازار شده است. همین مساله موجب نزول شاخص و در نتیجه افت ارزش سهام عدالت شده است. ارزش سهام عدالت در پایان معاملات امروز به ۱۰ میلیون ۹۷۰ هزار تومان رسید.

این در حالی است که مدتی بود ارزش سهام عدالت وارد محدوده ۱۱ میلیون تومانی شده بود. حالا نگرانی اصلی دارندگان سهام عدالت این است که افت ادامه‌دار بورس به ارزش سبد سهام عدالت آنها هم سرایت کند و ارزش آن باز هم کمتر شود.

عدالت 21 فروردین

همچنین ارزش ۶۰ درصد از سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به شش میلیون و ۵۸۲ هزار تومان و ارزش ۳۰ درصد آن به سه میلیون و ۲۹۱ هزار تومان رسیده است.

آخرین اخبار سهام عدالت را در صفحه سهام عدالت تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    برید بمیرید با این سود دادنتون روز هزارتومن میدن تا سه ماه دیگه??????

    • ناشناس

      کدام عدالت این سهام بی عدالتیخجالت نمی‌کشند اسمش گذاشتند عدالت

  • ناشناس

    پول که از مردم خوردین سرطان بشه به جون بچه هاتون

  • ناشناس

    همه چیز ارزون شده

  • ناشناس

    کی میگه چیزها گران شده همه چیز ارزون شده مفته مفته

  • ناشناس

    سهام عدالت چه به دردتون میخوره

  • ناشناس

    سرمایه های مردم دود شده، سرمایه هایی که حاصل یک عمر زحمت آنهاست بعد شما از سهام عدالت حرف می زنید. سهام عدالت یک سهام مفت و مجانی به مردم بود که از طمع کاری نفروختند ولی سرمایه گذاری افراد حاصل دسترنج یک عمر تلاش آنها بود

  • ناشناس

    نقدینگی رو که خودتون مرداد۹۹ از بورس خارج کردید
    دامنه نوسان نا متقارن هم خودتون تصویب وبعد اجراش کردید
    این بلایی بود مدیران و دولتمردان بر سر بورس وهم چنین سهام عدالت آوردید

  • ناشناس

    باسلام آقاجان چرامردموسرکارمیذاریدماازبدبختی ونداری سهاممون وفروختیم الان بنده هفت ماهه شصت درصدسهامموفروختم ولی فقط صدوهفتادتومن بحسابم ریختن کی میخان به درد مردم برسن بابانداریم کرایه خونه قسط وام و…..گرونی تورم

  • میلاد

    شرم کنید خجالت بکشید… ملت در فقر و فلاکت بسر میبرند و غرق در مشکلات معیشتی و اقتصادی هستند ؛ و شما مسئولین اصلا بفکر مردم نیستین!!! و به خواسته ملت ایران توجهی نمیکنید… تا دیروز می گفتین دلیل افت بازار بورس ” فروش سهام عدالته “!!!! اما الان مشخص شد دروغ بوده حرف و دلیل شما ??
    چرا نمیزارین سهام عدالت مردم بیچاره فروش بره ؟؟ یکساله درخواست فروش دادیم همه ما اما نمیزارین فروش بره بی جهت و بی دلیل!!! در حالیکه روز به روز داره قیمت سهام عدالت کمتر میشه… یه ذره شرم کنید از کاراتون مسئولین!!!!???