خبر مهم:

کد مطلب: ۵۴۴۲۷۳

قطعی برق دامن تولیدکنندگان را گرفت/ برخورد با استخراج رمزارز در شهرک‌های صنعتی

قطعی برق دامن تولیدکنندگان را گرفت/ برخورد با استخراج رمزارز در شهرک‌های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران از قطعی برق بدون برنامه و اطلاع قبلی در شهرک‌های صنعتی و ضرر و زیان تولیدکنندگان طی هفته گذشته خبر داد و با بیان اینکه تاکنون هیچ مجوز استخراج رمزارزی در شهرک‌ها صادر نشده تاکید کرد که جلوی فعالیت غیر قانونی رمزارزها در شهرک‌های صنعتی گرفته می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صابر پرنیان، با اشاره به مشکل تامین برق در شهرک‌های صنعتی، گفت: این موضوع را از شرکت برق منطقه‌ای استان و توانیر پیگیری کردیم که برق در زمان‌های مناسب و با برنامه‌ریزی قطع شود.

وی با بیان اینکه همه باید همکاری کنیم تا پیک مصرف دو تا سه ماهه بگذرد، تصریح کرد: اما قطعی برق حتما باید با برنامه‌ریزی باشد تا به تولید آسیب نزند. بنابراین به هیچ عنوان قطعی‌ برق بدون برنامه‌ریزی را نخواهیم پذیرفت. اگر شرکت‌برق جدول برنامه‌ریزی ارائه نکند اقدام قانونی خواهیم کرد و موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌کنیم.

تاکنون مجوز استخراج رمز ارز صادر نکردیم

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران در ادامه در پاسخ به سوالی درباره تاثیر استخراج رمزارز بر قطعی برق تصریح کرد: اشتغال و تولید اولویت شهرک‌های صنعتی است و تا امروز حتی یک مورد مجوز استخراج رمز ارز در شهرک‌ها صادر نشده است. همچنین به عوامل این سازمان تاکید شده شهرک‌ها را رصد کنند.

وی با تاکید بر اینکه جلوی فعالیت غیر قانونی رمز ارزها در شهرک‌های صنعتی گرفته می‌شود، گفت: اگر گزارشی در این زمینه دریافت کنیم، سریعا ورود می‌کنیم. سال گذشته نیز چند مورد استخراج غیرقانونی در شهرک‌های صنعتی در حال انجام بود که از طریق نیروی انتظامی تشکیل پرونده شد و بلافاصله تعطیل شدند. اما اینکه آیا استخراج رمز از دلیل قطعی برق است یا نه را صنعت برق باید پاسخ دهد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.