کد مطلب: ۲۳۸۰۸۲

استقلال توانایی رسیدن به فینال آسیا را دارد

استقلال توانایی رسیدن به فینال آسیا را دارد

پیشکسوت تیم استقلال گفت: تیم شفر توانایی آن را دارد که به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

جعفر مختاری‌فر، درباره نتایج موفق استقلال با آمدن وینفرد شفر و ناکامی این تیم در زمان علیرضا منصوریان گفت: منصوریان هم به نوبه خود برای استقلال زحمت کشید و نباید فراموش کنیم او فصل گذشته استقلال را نایب قهرمان لیگ کرد. متاسفانه این فصل زحمات او بی نتیجه ماند و نتوانست از مهره‌هایی که برای تیم جذب کرد، نهایت استفاده را ببرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: با آمدن شفر و ایجاد چند تغییر مثبت که در رأس آنها استفاده مناسب از بازیکنان درون زمین بود، استقلال متحول شد و بازی به بازی بهتر بازی کرد.

همان طور که دید استقلال در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا توانست به عنوان صدرنشین انتخاب شود و با شایستگی به جمع تیم‌های مرحله حذفی برسد.

تیم شفر روند رو به رشدش را حفظ کرده و برابر پیکان در حالی که چند غایب داشت، 10 نفره برنده شد. این موضوع نوید آن را می‌دهد که در آینده استقلال می‌تواند به نتایج درخشان‌تری دست پیدا کند.

یشکسوت تیم استقلال درباره شانس صعود تیم سابقش برابر ذوب‌آهن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به نظرم با مدیریت خوب شفر در استفاده از بازیکنان در آخرین بازی لیگ برتر و همچنین فینال جام حذفی، استقلال به شرط داشتن مهره‌های تاثیرگذارش می‌تواند از سد ذوب‌آهن عبور کند.

باید بپذیریم که امیرقلعه‌نویی تیم خوبی را ساخته و برای شکست چنین تیمی باید با حداکثر قوا بازی کرد. فراموش نکنیم ذوب‌آهن جدی‌ترین حریف استقلال برای نایب قهرمانی در لیگ برتر است و باید امیدوار باشیم تا آنها این هفته ناکام شوند و شاگردان شفر بتوانند با شکست سپاهان در اصفهان بار دیگر به عنوان دومی لیگ برتر دست پیدا کنند.

وی درباره اینکه استقلال با شفر این قابلیت را دارد تا به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند یا خیر، بیان کرد: رسیدن به هر موفقیتی در فوتبال امری غیرممکن نیست. استقلال با رعایت دقت و تلاش فراوان می‌تواند از ذوب‌آهن بگذرد و بعد از آن با تقویت خود برای قهرمانی آسیا خیز بردارد.

به نظرم استقلال باید در خط دفاع میانی قوی‌تر شود. در خطوط هافبک و حمله شرایط این تیم بهتر است ولی اگر سرمربی تیم لازم بداند،‌ می‌تواند بازیکنان طراز اولی را در این خطوط جذب کند تا با قدرت بیشتری به مصاف حریفان برود و بتواند در فینال مسابقات به مصاف نماینده شرق آسیا برود.

منبع: آنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.