کد مطلب: ۲۲۵۱۴۲

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال:

استقلال ۵۰ درصد راه قهرمانی در آسیا را رفت

استقلال ۵۰ درصد راه قهرمانی در آسیا را رفت

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه این تیم لیاقت کسب عنوان قهرمانی در آسیا را دارد، گفت: با صعود از گروه مرگ، ۵۰ درصد راه قهرمانی را طی کردیم.

حسن زمانی، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل الریان و صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: بازیکنان ما عملکرد بسیار خوبی برابر الریان داشتند. در واقع می توان گفت ما بازی زیبای خودمان را به الریان تحمیل کردیم و آنها برابر استقلال حرفی برای گفتن نداشتند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی ادامه داد: باتوجه به قطعی شدن صعود استقلال، از حالا باید به فکر برنامه‌های مراحل بعد باشیم. این تیم لیاقت این را دارد که در آسیا ستاره سوم را بگیرد و به عنوان قهرمانی برسد.

زمانی افزود: پیش از این گفته بودم اگر از این گروه که به گروه مرگ معروف بود صعود کنیم، ۵۰ درصد راه قهرمانی را طی کرده‌ایم. در این گروه، الهلال نایب قهرمان فصل گذشته آسیا حذف شد و العین و الریان برای صعود در کنار استقلال رقابت می‌کنند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با اشاره به مهار ستاره‌های الریان، گفت: وینفرد شفر بازی‌خوان و بازی‌گردان بسیار خوبی است. ما به کار شفر و قدرت تفکرات وی ایمان داریم.

زمانی درباره مذاکرات مدیرعامل استقلال با شفر برای تمدید قرارداد، تصریح کرد: افتخاری از طرف هیات مدیره برای مذاکره و تمدید قرارداد شفر اختیار تام دارد. شفر هم نسبت به استقلال احساس ویژه‌ای پیدا کرده است و دوست دارد در استقلال بماند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه استقلال هرچه که شفر بخواهد فراهم می کند؟ یادآور شد: شفر چیز خاصی نمی‌خواهد! درخواست‌های شفر حداقل‌های موردنیاز یک سرمربی است که ما هم موظف هستیم این درخواست‌ها را فراهم کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های خسرو حیدری کاپیتان این تیم مبنی بر اینکه منتظر عیدی باشگاه هستیم، گفت: ما قبل از بازی العین در امارات به بازیکنان یک پاداش دادیم و بابت این موفقیت‌ها هم قطعا به بازیکنان پاداش می‌دهیم.

زمانی در ادامه درباره چالش باشگاه ها با تیم ملی بخصوص نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید طوری برنامه‌ریزی کند که مشکلی برای بازیکنان ملی پوش پیش نیاید.

وی افزود: اگر بازیکنان تیم ملی به خاطر فشردگی مسابقات مصدوم شوند، مسئولان باید به مردم پاسخگو باشند. سرمربی تیم ملی باید بداند بازیکنان سرمایه‌های کشور و تیم‌ها هستند و باید به نحو احسن از آنها استفاده کند.

وی در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال بالاگرفتن دعوای استقلال با تیم ملی هم گفت: ما با تیم ملی دعوا نداریم و وارد دعوا نمی‌شویم. تیم ملی، تیم همه ماست و در اولویت قرار دارد. با این حال می‌خواهیم رعایت حال باشگاه‌ها هم بشود.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.