کد مطلب: ۷۲۰۶۴۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

وزرای کشور و آموزش و پرورش در نوبت استیضاح

وزرای کشور و آموزش و پرورش در نوبت استیضاح

پس از اینکه فاطمی امین برای بار دوم موفق به فرار از استیضاح شد، حالا برخی منابع از در جریان بودن پرونده استیضاح دو عضو دیگر کابینه سیزدهم خبر می‌دهند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، منابع اگاه از در جریان بودن استیضاح دو وزیر دیگر دولت سیزدهم در مجلس شورای اسلامی خبر می‌دهند. این در حالی است که روز گذشته استیضاح سیدرضا فاطمی امین، وزیر صمت رای لازم را نیاورد و وی در سمت خود باقی ماند.

برخی منابع از مجلس خبر می‌دهند که وزرای کشور و آموزش و پرورش در لیست استیضاح نمایندگان مجلس قرار دارند. این خبر در شرایطی در اختیار تجارت‌نیوز قرار گرفته که دیروز جلسه استیضاح فاطمی امین به جایی نرسید و وی برای سومین بار در یکسال اخیر موفق به اخذ رای اعتماد از مجلس شد.

وحیدی و نوری در لیست استیضاح

طبق این گزارش نام احمد وحیدی، وزیر کشور و یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در فهرست استیضاح مجلس یازدهم قرار گرفته است. برخی منابع نیز از به جریان افتادن این دو استیضاح روی پنل کاربری نمایندگان مجلس خبر می‌دهند.

البته هنوز جزییاتی از تعداد امضاهای جمع‌آوری شده برای ثبت این دو استیضاح در دست نیست. اما به نظر می‌رسد تعداد نمایندگان موافق به اندازه‌ای رسیده که موضوع در راهروهای مجلس و بین نمایندگان مطرح شده است.

دلیل استیضاح چیست؟

همانطور که پیشتر نیز اشاره شد هنوز اطلاعات کاملی از این دو پرونده در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. اما پیگیری‌های تجارت‌نیوز نشان می‌دهد که احمد وحیدی به دلیل آنچه نمایندگان «عملکرد نامناسب و کم‌کاری استانداران و فرمانداران» می‌خوانند هدف استیضاح قرار گرفته است.

دلیل اینکه نام یوسف نوری هم در این لیست قرار گرفته بحث مطالبات محقق نشده فرهنگیان و همچنین اجرایی نشدن طرح رتبه‌بندی معلمان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.