کد مطلب: ۱۸۳۴۷۶

اشتباهات گذشته در مدیریت منابع آب را تکرار نکنیم

اشتباهات گذشته در مدیریت منابع آب را تکرار نکنیم

وزیر نیرو با تاکید بر این‌که باید برای اداره منابع آب با نگاه به گذشته که هم منصفانه باشد و هم منتقدانه تجربیات گذشته را به کار بگیریم، گفت: اشتباهات گذشته را نباید تکرار کنیم.

رضا اردکانیان با اشاره به اینکه برای مدیریت منابع آب باید اشتباهات گذشته را تکرار نکنیم، گفت: باید برای اداره کردن منابع زیست‌محیطی از جمله آب با نگاه به گذشته که هم منصفانه باشد و هم منتقدانه تجربیات گذشته را به کار بگیریم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: اشتباهاتی که در گذشته برای مدیریت منابع زیست محیطی و آب داشتیم را تکرار نکنیم پس باید هزینه‌ها را لیست کنیم و اقدامات خوبی که انجام شده است، را توسعه دهیم.

وزیر نیرو خاطر نشان کرد: باید در مقابل تمام چالش‌هایی که داریم آن‌ها را لیست کنیم و در یک سمت ستون دیوار بنویسیم و در مقابل برای فرصت‌های خود که دو منبع تجدیدپذیر و منبع تجدیدناپذیر است، برنامه ریزی کنیم.

اردکانیان افزود: منبع تجدیدپذیر که همانا منابع انسانی است و به صورت بالقوه و بالفعل در کشور داریم که می‌توانیم روی آن سرمایه‌گذاری و آموزش دهیم و فرصت‌ها را ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: منبع تجدیدناپذیر که همانا منابع آب است، متاسفانه در حال تمام شدن است چرا که یک مقدار نسبت به مصرف بی‌دقت هستیم، پس باید به زمان و وقت توجه شود تا به آینده روشنی برسیم.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.