کد مطلب: ۱۵۲۹۹۲

وزیر ارتباطات:

اصلاح تعرفه های اینترنت اولویت وزارت ارتباطات است

اصلاح تعرفه های اینترنت اولویت وزارت ارتباطات است

وزیر ارتباطات‌و فناوری‌اطلاعات گفت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید به سرعت انجام پذیرد اصلاح تعرفه‌های سرویس‌های اینترنتی است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید به سرعت انجام پذیرد اصلاح تعرفه‌های سرویس‌های اینترنتی است که از قبل مانده و این کار اولویت نخست من است.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از صداوسیما، محمدجواد آذری جهرمی گفت: موضوع دیگری که در این حوزه اهمیت ویژه‌ای دارد و به سرعت باید انجام شود تشکیل کارگروه حقوقی برای بازنگری مقررات و مسائل حقوقی برای حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و اینترنتی است.

وی افزود: این دو موضوع با اولویت ویژه و در این هفته پیگیری می‌شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن قدردانی از نمایندگان مجلس به دلیل رای اعتماد به وی اظهار داشت: این اقدام نمایندگان خانه ملت که به بنده به عنوان جوان‌ترین وزیر کابینه اعتماد کردند و سکان یکی از مهم‌ترین وزارتخانه‌های کشور در توسعه و پیشرفت را به بنده سپردند بسیار مهم و ارزشمند است.

آذری جهرمی گفت: امیدوارم این اعتماد رئیس‌جمهور و نمایندگان مجلس بی‌پاسخ نماند و سربلند شوم.

وی خاطرنشان کرد: همه برنامه‌هایی که پیشتر به عرض نمایندگان و ملت رساندم از فردا که اولین روز کاری است با جدیت دنبال می‌کنم و تلاشم این است که به مردم و نمایندگان در خصوص پیشرفت کار گزارش‌های سالانه ارائه شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.