کد مطلب: ۳۷۴۲۳۷

تازه‌ترین اخبار مجامع:

برگزاری مجمع شرکت سیمان فارس نو و تقسیم سود پرحاشیه آن

برگزاری مجمع شرکت سیمان فارس نو و تقسیم سود پرحاشیه آن

در مجمع عادی سالانه شرکت سیمان فارس نو، سود نقدی هر سهم به پیشنهاد هیات‌مدیره، ۱۴۶ تومان اعلام شد که سهامداران از حیدری، رئیس مجمع، برای هر سهم سود ۲۴۰ تومانی درخواست کردند، اما ناگهان برخلاف آنچه در گزارش ثبت شده بود، به طرز غیرمنتظره‌ای سود تقسیمی 125 تومان اعلام شد. جلسه با اعتراض سهامداران همراه شد و تنش‌های زیادی بین آن‌ها به وجود آمد. در نهایت در پایان جلسه سود نقدی هر سهم 130 تومان به تصویب رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جلسه مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شركت سیمان فارس نو (سهامی عام) براي سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 97 در ساعت 15 روز یکشنبه 22 اردیبهشت ماه سال 98 با حضور 87 درصد سهامداران و یا نمایندگان آنها، اعضای هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت، حسابرس و بازرس قانونی و نماینده سازمان بورس در حال برگزاری است.

در این جلسه دستور جلسات زیر توسط منشی جلسه به شرح زير قرائت شد:

1- استماع گزارش هيات‌مديره حسابرس مستقل و بازرس قانونی برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 97

2- بررسی و تصويب صورت‌های مالی برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 97

3- انتخاب حسابرس و بازرس قانونی حسابرس برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال 98

4- انتخاب روزنامه كثير الانتشار برای درج آگهی‌های رسمی شركت.

5- بررسی و تصویب معاملات مشمول ماده 129 قانون تجارت.

6- انتخاب اعضاء حقوقی هیات‌مدیره.

7- ساير مواردی كه در صلاحيت مجمع عمومی عادی سالانه است.

در راستای دستور جلسه، گزارش هیات مدیره به سمع و نظر سهامداران رسید. سپس گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت قرائت و پس از پرسش و پاسخ سهامداران و شرکت پیرامون گزارشات تصمیماتی با رای حاضرین گرفته شد.

در راستای دستور جلسه صورت‌های مالی شامل ترازنامه، صورت سود و زیان و صورت جریان وجوه نقد مربوط به سال مالی منتهی به تاريخ 1397/12/29 مورد تصويب قرار گرفت و همچنین روزنامه كثير الانتشار اطلاعات جهت درج آگهی‌های شركت تعيين شد.

photo 2019 05 12 15 38 00

در مجمع عادی سالانه شرکت سیمان فارس نو، سود نقدی هر سهم به پیشنهاد هیات‌مدیره، ۱۴۶ تومان اعلام شد که با توجه به افزایش صادرات و نرخ فروش محصولات شرکت با اعتراض سهامداران عمده مواجه شد.

سهامداران از حیدری، رئیس مجمع امروز، برای هر سهم سود ۲۴۰ تومانی درخواست کردند، اما ناگهان برخلاف آنچه در گزارش ثبت شده بود، به طرز غیرمنتظره‌ای سود تقسیمی 125 تومان اعلام شد.

جلسه با اعتراض سهامداران مواجه شد و تنش‌های زیادی بین آن‌ها به وجود آمد. در نهایت در پایان جلسه سود نقدی هر سهم 130 تومان به تصویب رسید.

طبق سخنان احمد شریفی، مدیرعامل این شرکت بر اساس آخرین معاملات، میانگین نرخ فروش شرکت سیمان فارس با دلار ۱۰ هزار و ۳۰۰ تومان بوده و با قیمت ۱۲۰۰۰ تومان ارز را عرضه کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.