به گزارش تجارتنیوز، مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار در اطلاعیهای در خصوص عدم تایید بخشی از معاملات (شستا) و (ومعادن) اعلام کرد: به اطلاع میرساند، بخشی از معاملات انجام شده در نماد معاملاتی شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی(شستا)وتوسعه معادن و فلزات(ومعادن)در روز جاری دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ تایید نگردید.
اطلاعیه سازمان بورس درباره معاملات دو نماد بورسی
|
مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار در خصوص عدم تایید بخشی از معاملات (شستا) و (ومعادن) اطلاعیهای صادر کرد.
نظرات
تبلیغات
آخرین اخبار
- لفاظی و ادعای ترامپ درباره نقض آتش بس ادعایی از سوی ایران
- تماس تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات متحده عربی
- چادرملو با دو جلسه تمرین پرسپولیس را شکست داد
- گفت وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و مصر
- ادعای نتانیاهو: ارتش اسرائیل تا خلع سلاح حزبالله در لبنان باقی خواهد ماند
- لیگ ملتهای والیبال؛ شکست ایران مقابل ژاپن
- ترامپ اروپا را به اعمال تعرفه ۱۰۰ درصدی بر واردات تهدید کرد
- گفت وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و پاکستان
- ادعای ترامپ: ایران مشتاق دستیابی به توافق است
- رایزنی تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس درباره اجرای یادداشت تفاهم اسلامآباد
اینهایی که تبلیغات کشکی و بدون فکر انجام میدن همونهایی هستن که ما را فریب دادن و از شاخص ۲۱۰۰ تا ۱۲۰۰ نذاشتن بریم بیرون از بورس و هر روز گفتن ایندفعه فرق داره و از هفته دیگه مثبت میشه
۷ ماه گولمون زدن .وگرنه با ضرر کمتر همونموقع میرفتیم
ما مثل ابوموسی اشعری هستیم(خوشخیال و ساده لوح)
یکی هم که واقعیات و نظر درستی بهمون میگنه نفرینش میکنیم….
موقعیت هر کسی توی بازار فرق میکنه. شما نباید گوش به حرف کسی بدی. یکی هست خیلی ضرر کرده و صرفش نمیکنه خروج کنه. میاد میگه خروج نکنید. یکی ضرر نکرده زیاد، میاد میگه صبر کنید بازار برمیگرده. شما چرا خودت قدرت تحلیل و تعقل نداری؟ چرا باید گوشت به دهن مردم باشه؟ وقتی خودت اینقدر ضعیف هستی نباید تقصیر رو بندازی گردن مردم.
دولت توی بورس
برای زیان و سرکاری سرمایه مردم شروع کرده (((( به شعبد بازی ))))
حقوقی عرضه نکن
معاملات کنسل می کنه
نماد می بنده به بهانه هایی توی باز خوب باز می کنه.
موتور ربات توی سهم شپنا روشن کردند صف میلیاردی درست می کنند فیک . الی اخر
سرمایه و زیان سهامداران و
خلاصه همه سر کاریم
شما چرا ناراحتی اگه تو بورس نیستی حرص نخور یا بیا تو اگرم هستی که باید خوشحال باشی!
باشه عموجون تو خیلی میفهمی
تو میگفتی از یک شنبه تا آخر هفته منفی میشه
ورق داره برمیگرده و صعود بورس به کوری کوردلان نزدیکه
فقط دلم واسه اونایی میسوزه که سهمشونو فروختن که با قیمت پایین تر بخرن ولی نتونستن و هی دارن در این قسمت منفی بافی و سمپاشی میکنن بلکه بتونن با ترسوندن بقیه . وارد سهم بشن
شما هم سبد گردونی الان پول باشه سهام 60 درصد ضرر بیشتر مردم 99 درصده . کجایی ؟
اگه کسی فروخته الان بیاد نصف قیمت بخره . فکر کنم سبدگردون نوسانگیری . مال مردم 50 درصد حداقل رفته و ملی 20 تومن .
اگر خلاف کرده که باید جریمه بشه مگه دیروز باطل نکردید چرا اجازه میدید سهم رو تو صف خرید عرضه کنه بعد تو پایین خرید کنه و در اخر سازمان هم بهش حال میده بدون فروختن سهم قیمت رو میاره پایین و خرید میکنه و اونی رو هم فروخته باطل میکنن .هیچی نفروخته و تازه تو صفر تابلو هم تونسته بخره خدایش چه حالی به شستا میدن بعد منت میزارن باطل کردیم اگر خلاف کرده جریمه نقدیش کنی و کدش رو تا چندماه باطل کنید
نشانه های خوبی از اصلاح قیمت سهام های بی ارزش و رشد سهام های بنیادی و با ارزش دیده مبشه اگه ناظر هم به خودش بیاد و ظیفه اش انجام بده و جلو کلاه برداری های بورسی گرفته بشه بازار مسیرخودش پیدا میکنه
شاخص تا آخر سال به کف شاخص جهانگیری خواهد رسید یعنی به 1600 میرسد
دقیقا
ظاهرا ناظر بازار از خواب بیدار شده.
الآن شش ماهه هی میان میگن ماه دیگه میشه 2 میلیون دو ماه دیگه میشه 3 میلیون ولی روند کلی فقط نزولی بوده
دو هفته سبزه ولی یک هفته قرمز میشه چند برابر افت میکنه
همینجوری میخوان ببرنش زیر 500 هزار
همین الان شما خروج بزن. کسی مجبورت نکرده تو بازار بمونی.
دولت باید حرکتی انجام بده.
حرکت انجام داده که اینطوری شده بازار.
نباید
مدتی هم بهتر است سکوت کند
ناظر دست به کار شده
نشانههای خوبی برای رشد بورسه
اینطوری؟ حتی نگفته چرا؟ شاید ناظر هرجا بچههاش ضرر کنن میزنه زیر میز.
ناظر داره کلاه میزاره سر سهامدار دولت چون بدهکار هست به شستا اجازه میده هر کاری دلش میخواد انجام بده 1.400مبرگه سهم مابین 5000 تومان تا6000 فروخته هنوز روی 2000 تومان یک ملیارد نخریده با پولی که تو اوج دراورده میتونه کل شناوری رو جمع کنه ولی ….
ناظر داره تخلفات رو شناسایی، و معاملات مشکلدار رو باطل میکنه
این یعنی روزهای بهتری پیش روی بورس قرار داره
اگه سهامداری خوشحال باش