کد مطلب: ۴۷۷۵۹۵

اطلاعیه امروز کارگزاری‌ها درباره پالایشی‌ یکم

اطلاعیه امروز کارگزاری‌ها درباره پالایشی‌ یکم

امروز در حالی که آخرین مهلت پذیره‌نویسی صندوق پالایشی یکم است که نمادهای حاضر در این صندوق هنوز متوقف هستند، در این خصوص کارگزاری‌ها اطلاعیه در خصوص این صندوق برای سهامداران منتشر کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که امروز آخرین مهلت پذیره‌نویسی صندوق پالایشی یکم است، هنوز نمادهای حاضر در این صندوق متوقف هستند، در این خصوص کارگزاری‌ها اطلاعیه‌ای برای سهامداران منتشر کردند.

مشتریان گرامی
به استحضار می رساند پذیره نویسی واحدهای صندوق سرمایه گذاری پالایشی یکم "پالایش" از تاریخ 99/06/05 لغایت 99/06/26 و در بازه ی زمانی 12:30 الی 14 انجام می پذیرد. در این خصوص توجه شما را به نکات ذیل جلب می نماییم:

1. این نماد در دوره ی پذیره نویسی می باشد ( عرضه ی اولیه نیست) و امکان فروش تا حداقل 1 ماه پس از پایان پذیره نویسی وجود ندارد. لطفا تنها در صورتیکه قصد نگهداری آن را دارید نسبت به خرید اقدام نمایید.

2. پس از ثبت سفارش تنها در بازه زمانی ساعت 12:30 الی 14 همان روز امکان حذف یا ویرایش سفارش را خواهید داشت. پس از این زمان مبلغ شما تا پایان پذیره نویسی مسدود خواهد ماند و امکان انصراف از سفارش خود را نخواهید داشت.

3. پس از کسر میزان تخصیص یافته در پذیره نویسی صندوق دارا یکم، حداکثر تعداد واحد های قابل خریداری توسط هر کد حقیقی ایرانی 500 واحد میباشد.

4. مبلغ سفارش های ثبت شده تا پایان زمان پذیره نویسی مسدود خواهد ماند. در این رابطه توجه نمایید ثبت سفارش بیشتر از سهمیه در نظر گرفته شده نیز، تا پایان زمان پذیره نویسی مسدود خواهد ماند.

5. تنها افراد حقیقی ایرانی میتوانند واحد های این صندوق را خریداری نمایند.

6. این صندوق شامل 15 درصد از سهام شرکت های پالایش نفت اصفهان (شپنا)، پالایش نفت بندرعباس (شبندر)، پالایش نفت تبریز (شبریز)، پالایش نفت تهران (شتران) با 20 درصد تخفیف نسبت به قیمت های پایانی روز سه شنبه 99/06/04 میباشد.

7. در صورتی که مجموع ارزش ریالی درخواست‌های خرید بیش از ارزش سهام مدنظر جهت انتقال به صندوق (فزونی تقاضا بر عرضه) باشد، واحدهای صندوق به روش تسهیم به نسبت به متقاضیان تخصیص می‌یابد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • گوهری

    دوستان گرامی.
    وقتی مسئولی بلند مرتبه هنوز معنی رشد اقتصادی را نمی داند. و در اظهارات رسمی خود با اعتماد به نفس از آن حرف میزند.
    من بیشتر تعجب می کنم .واز خود می پرسم یعنی در بین مدیران و اقتصاد دانان دولت کسی نیست یاد آور شود که:
    افزایش قیمت کالاها به معنی رشد اقتصادی نیست .همانطور که بالا بودن شاخص بورس نشانه توسعه یافتگی بورس نیست.
    متاسفانه داریم به سمت خودشیفتگی مدیریتی می رویم. یعنی آن مسئول علیرغم تمام مشکلاتی که مردم با پوست و استخوان خود حس می کنند. چشم در چشم مردم از پیشرفت و رشد اقتصادی سخن می گوید.
    به نظر شما این تناقض نشانه چیست؟؟؟

    • ناشناس

      با با چقدر یه عده کارشون فقط نق زدن و همه چیز رو با دید منفی دیدن. سابقه تاریخی بورس بخصوص پالایشی ها ثابت کردن که با تمام فراز و نشیب در صورت صبر از
      تمام بازار های موازی حتی از مسکن تهران بشدت فاز دهی بالاتری داره

  • ناشناس

    می‌‌گذاشتید‌اسال‌دیگه‌اطلاعیه‌می‌دادید

  • علی

    از راهنمایی خانم ورامینی عزیزتشکر میکنم بجاو مفید بود

  • ناشناس

    چرا خدتون بدون واسطه از برنانه آپ خریداری نمیکنید
    من برای چهار نفر از برنامه آپ سهام پالایشی رو گرفتم بدون دردسر

    • محمد رضا - چکیده

      خود برنامه اپ واسطه محسوب می شود . تنها خرید مستقیم از کارگزاری روش مستقیم محسوب می شود. روش هایی مثل – 1- خرید از اپ و 2- خرید از بانک ها این دو روش غیر مستقیم (واسطه ای) هستند معمولا برای کسانی که هنوز به بورس نیامده اند و کد بورسی ندارند. شما اگر از این دو روش بخری در نهایت برای فروش باید 1- حتما وارد بورس شوید و کد بورسی بگیرید 2- به کارگزاری خودتان مراجعه کنید و درخواست تغییر کارگزار نماد پالایش را بدهید تا به پرتوفوی شما منتقل شود و بتوانید بفروشید

    • مهراد مهرجو

      اگر از آپ خریداری کردید به هیچ عنوان به پرتوفوی شما اضافه نخواهد شد.چون آپ برای کارگزاری بانک ملی خرید میزنه

  • کریمی

    فارابی:
    برای تمامی مشتریانی که سفارش خود را روی نماد پالایش بگذارند روز اول پول بلوکه شده و روز بعد از حالت بلوکه خارج میشود . این مبلغ را تا زمان تخصیص عرضه اولیه در قدرت خرید خود نگه دارید .

  • ناشناس

    سلام امروز دیگه نمیشه خرید کرد ؟ظاهرا بسته شده

  • ناشناس

    چرا الان بسته است؟ .مگه تا ساعت 24 امشب مهلت نداره؟

    • محمد رضا - چکیده

      برای کارگذاری ها از ساعت 12:30 تا 2 می شد خرید کرد. وقتی مهلت خرید تا ساعت 24 اعلام می شود اگر خارج از ساعت کارگزاری باشد باید از راه های دیگر خریداری کرد مثل اپلیکیشن اپ یا بانک ها.

  • رضا

    سلام – کارگزاری من فارابیه -پالایش اول ثبت سفارش زدم ولی متاسفانه الان سوم مهر پول بلوک نشده کسی میدونه چرا؟ مشکل از کارگذاریه یا روش همین طوریه؟

    • ناشناس

      اگر در ابتدا زده بلوکه و الان در وجه خرید نیست توسط پالایش یکم برداشت شده
      به محض باز شدن بازارش براتون بالا میاره

  • ناشناس

    سلام کی پالایش یکم خرید و فروش میشه

  • ناشناس

    دولت مردم را سر کار گذاشته بابت بورس این چه وضعیه پول فقرا را برای تبلیغ به بورس می کشی بعدا هیچ حمایتی نمیشه من