کد مطلب: ۶۴۵۶۱۵

قبل از خرید سیم‌کارت حتما اعتبارسنجی کنید!

قبل از خرید سیم‌کارت حتما اعتبارسنجی کنید!

امروزه تلفن‌های همراه یکی از اجزاء جدانشدنی و بعضا واجب برای افراد جامعه به شمار می‌رود.

نیازهای متفاوت و مصارف گوناگون این ابزار کوچک و کارآمد باعث شده است که بسیاری از تحولات در جامعه شکل بگیرد و در این میان کسب و کارها از حالت سنتی، به شکلی مدرن درآیند.

در بسیاری از مشاغل راه های ارتباطی با مشتریان به شکل امروزی تبدیل شده و ارائه یک شماره سیم کارت معتبر می تواند به اعتماد مشتریان کمک شایانی بکند. در این بین بازار خرید و فروش سیم کارت پیچیدگی فراوانی دارد و افراد از خرید سیم کارت اهداف متفاوتی دارند. به عنوان مثال برخی به دنبال خط رند ۰۹۱۲ هستند تا به کسب و کارشان اعتبار ببخشند.

توجه داشته باشید که خرید یا فروش سیم کارت ۹۱۲ یا سایر پیش شماره ها از فروشندگان نامعتبر می تواند عواقب بدی همچون شکایات مربوط به صاحب قبلی آن را به همراه داشته باشد. در این بین پیشنهاد می شود که جهت هرگونه خرید و فروش سیم کارت صرفا از دفاتر پیشخوان خدمات دولت که متصدی اصلی این موضوع هستند استفاده کنید.

برخی از این مراکز جهت تسهیل و تکریم ارباب رجوع اقدام به تاسیس وبسایت کرده اند تا مراجعین با کمترین اتلاف وقت و هزینه به مقصود خود دست یابند. امور مشترکین جم به نشانی jamsimkart.com بیش از ۱۵ سال قدمت دارد و بصورت کاملا غیرحضوری و در محل دلخواه شما تمامی مراحل انتخاب خط تا تنظیم و ثبت سند را انجام می دهد.

حال به بررسی این موضوع می پردازیم که هدف متقاضیان از خرید سیم کارت چیست؟

در نگاه اول، پاسخ ساده است! چون با استفاده از سیم کارت افراد به خدمات ارتباط بی سیم از راه دور دسترسی پیدا می کنند. اما موضوع مورد بحث تفاوت اصلی در کاربرد سیم کارت است و پیش از هر چیز باید بدانیم که هدف ما از خرید سیم کارت چیست، یا چرا خرید سیم کارت دائمی را به خرید سیم کارت اعتباری ترجیح می‌دهیم؟

درنگاه عامه هدف ازخرید سیم کارت برای ارتباطات روزمره اعم از تماس تلفنی، پیامک و اینترنت و به طور کلی جهت ارتباط با اطرافیان می باشد. که هر شخص، بسته به نوع نیاز خود سیم کارت دائمی و یا اعتباری تهیه می کند.

از دیدگاه تخصصی تر می توان به خرید سیم کارت برای ارتباطات درون سازمانی اشاره کرد:

شرکت های بزرگ عموما از سیم کارت و حتی گاهی تلفن‌های همراه مخصوص و متحدالشکل برای ارتباطات درون سازمانی خود استفاده می‌کنند.

استفاده از این نوع سیم کارت ها در واحد پشتیبانی و مواردی از این دست، در بین شرکت‌های فعال بسیار رایج است

استفاده ازسیمکارت تنها برای مودم‌ و استفاده های اینترنت

استفاده از سیمکارت ها به عنوان مودم‌های اینترنت پر سرعت همراه، در حال فراگیر شدن در بین مردم می باشد، و سیم کارت‌هایی که درون این مودم‌ها قرار می‌گیرد، باید الزاماً از نوع نسل چهارم یا همان ۴G بوده و بهتر هم هست که از نوع دیتا باشند.

از نگاه تخصصی تر میتوان هدف ازخرید سیم کارت را انجام امور تجاری دانست

خرید سیم کارت برای انجام امور تجاری بسیار مهم‌تر و دقیق‌تر از حالت های قبل می باشد. به عنوان مثال این شماره قرار است بر روی تمامی کارت‌های ویزیت، بروشورها و صفحات مجازی شما درج شود و وسیله ارتباط‌ شما با مشتریانتان باشد. در این زمان شما نیازمند یک شماره بیزنسی هستید و سیم کارت مربوطه را تنها برای کار خود اختصاص خواهید داد. حتی ممکن است برای داشتن اعتبار بالاتر در کسب و کار، اقدام به خرید سیم کارت دائمی۰۹۱۲ کنید. همچنین رند بودن شماره‌ای که برای این کسب و کار در نظر دارید، باعث می‌شود این شماره سریع‌تر در ذهن مخاطبان شما ثبت شود و انتقال آن نیز آسان‌تر باشد.

مورد دیگر را میتوان خرید سیم کارت برای استفاده در دستگاه‌ کارتخوان دانست

تمامی دستگاه‌های کارتخوان با استفاده از اینترنت سیم کارت کار می کنند و تمامی این دستگاه‌ها دارای یک سیم کارت برای برقراری این ارتباط هستند. پس یکی از اهداف خرید سیم کارت، استفاده از آن برای استفاده در دستگاه کارتخوان می باشد. اگر برای این مورد اقدام به تهیه سیمکارت کرده اید باید بدانید که نوع سیم کارت مناسب این دستگاه‌ها، سیم کارت دیتا است. سیم کارت دیتا سیم کارتی است که تنها برای برقراری ارتباط اینترنت و پیامک کاربرد دارد و امکان برقراری مکالمه با آن وجود نخواهد داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.