خبر مهم:

کد مطلب: ۵۰۶۹۵۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اعتراض یارانه کرونا به کجا رسید؟

اعتراض یارانه کرونا به کجا رسید؟

در آستانه واریز دومین مرحله یارانه کرونا، هنوز بسیاری از متقاضیان نسبت به عدم دریافت این یارانه معترض هستند. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز باید گزارشی از فرایند شناسایی مشمولان ارائه کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در آستانه واریز دومین مرحله از یارانه معیشتی کرونا هنوز بسیاری از کسانی که خود را واجد شرایط دریافت این یارانه می‌دانند نسبت به واریز نشدن این یارانه معترض هستند.

در این خصوص محمدباقر قالیباف، رییس مجلس نامه‌ای با این مضمون خطاب به پژمان پشمچی‌زاده، معاون نظارت مجلس نوشته است: «پیرو نظارت میدانی برای بررسی چک نهایی دریافت یارانه قانون حمایت معیشتی مجلس و ادعای تعدادی از محرومین مبنی بر عدم دریافت یارانه مردمی، ضروری است چگونگی اجرایی شدن پرداخت یارانه ۱۲۰ هزار تومانی برای محرومین و ۱۰۰ هزار تومانی برای اقشار کم درامد پیگیری و گزارش آن به اینجانب ارائه شود».

پیگیری‌های تجارت‌نیوز نشان می‌دهد که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف است طی گزارشی اعلام کند که این ۳۴ میلیون نفر چطور شناسایی شده‌اند.

پس از آن علی ربیعی اعلام کرده است: ما به ۹ میلیون نفر از شهروندان که مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند یارانه ۱۲۰ هزار تومانی پرداخت کردیم که سایت آن موجود است و می‌توان به آن مراجعه کرد. حدود ۴۰ میلیون نفر باقی مانده هم مشمول یارانه صدهزار تومانی شدند و همه به موقع این یارانه را دریافت کردند.

برخی از معترضان همچنان امید دارند که اعتراضات به عدم واریز یارانه کرونا به نتیجه برسد، اظهارات برخی از آنها را در ادامه می‌خوانید:

به گفته سخنگوی دولت ۴۹ میلیون نفر یارانه معیشتی کرونا را دریافت کرده‌اند اما طبق گفته سخنگوی این طرح ۳۴ میلیون نفر مشمول شده‌اند.

«من خودم سرپرست هستم نه پول بنزین نه معیشتی ماهی ۱۰۰ نفری ۱۰۰بهم دادین تورو خدا حق ناحق نکنین یکی داره با حقوق ۱۰ملیونی پول بنزین ومعشتی بهش دادین ما که نداریم هیچ»

«من سه بچه دارم که یک خانواده ۵نفری دارم من نه بیمه دارم نه حقوق بیکار هستم مستاجر هستم برجی یک میلیون میدهم وام یک میلیون و معیشتی ۱۰۰هزار تومان به من ندادیداین عدالت نیست»

«همسرم یه کارگر ساده است که بخاطر کرونا بیکار شده یک پسر چهار ساله دارم. نه خونه داریم نه ماشین نه حقوق ثابت. با پول یارانه زندگی میگذرونیم.رایانه کرونایی به ما ندادن .‌به کجا باید شکایت کنیم؟؟؟»

«کارگر هستم با دو تا بچه مدرسه ای فقط بیمه تامین اجتماعی دارم خودمم مستاجرم با حقوق یک و هشتصد تومان به خاطر بیمه نه وام کرونا رو دادن نه صد تومان»

«من زن سرپرست خانوار هستم با حقوق ماهی ۷۳۴ تومن ومستاجر بار دوم وام یک میلیونی به من ندادن و۱۰۰هزارتومان چرا مگر ما کی هستیم چی داریم که واریز نمیکنند»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    والله دولت خودشم سرمایه دار پسنده به تمام پولدار ایارانه معیشتی کرونایی زده

  • ناشناس

    من رانندە مینیبوس هستم واززمان امدن کرونا یک قران هم درامد نداشتەام ایا واقعا انصاف است کە یارانە کڕونا تعلق نگیرد؟

  • ناشناس

    سلام قرار بود ۴ دوره یارانه کرونا یدهند معلوم نشد دومیش چه شد که فعلا اولی و سومی را پرداخت کردند و بروی خود هم نمی آورند که دومی پرداخت نشده است . تکلیف چیست ؟

  • ناشناس

    سلام.همسر بنده بیکار هستن به سختی بیمه اجباری با بچه هامو واریز میکنیم.دولت با چه حسابی به ما یارانه معیشتی کرونا رو نداده؟

  • ناشناس

    من سایتی یا منبعی نمیبینم که اعتراض یارانه معیشتی کرونا رو بزنم.اعتراض داریم.البته اگه کسی باشه که اعتراض ما رو جواب بده متاسفانه.عجب دولت بی مسولی داریم?

  • نعیمه

    من الان هفت ماه که ازدواج کردم ولی یارانه کرونانگرفتم چرا توی این گرانی

  • ناشناس

    اینجانب حسن جعفری کد ملی ۰۵۳۲۹۰۷۸۱۷جانباز۵درصد ودارای کارت ایثارگری مدت حضوردرمنطقه جنگی ابوغریب وعین خوش ۲۰ماه دارای همسروهمسرو۴فرزندفاقده هرگونه بیمه شغل درآمدخانه و ماشین مستاجرواکنون بیکارنه موفق به دریافت نفری ۱۰۰تومان شدم ونه موفق به دریافت وام یک میلیون تومان ازسرورگرامی آقای مهندس میرزایی عاجزانه تقاضا دارم برسی نماییدوماروشب عیدخوشحال کنیدسپاسگذارم

  • ناشناس

    جان امام حسین پاسخ حسن جعفری کد ملی ۰۵۳۲۹۰۷۸۱۷روبدهیدممنون

  • ناشناس

    من هیچی ندارم

  • ناشناس

    سلام وام یک میلیونی و یارانه ۱۰۰هزارتومانی کرونابه ما تعلق نگرفته