کد مطلب: ۱۲۱۷۲۸

اعتراض سهامداران به روند بازار سرمایه

اعتراض سهامداران به روند بازار سرمایه

سهامداران بازار سرمایه این هفته به روند بازار سرمایه اعتراض داشتند و معتقد بودند که مردم از ورود نقدینگی خود به بازار ناامید شده اند. به گزارش صدا و سیما، تالار شیشه ای بورس تهران این هفته را با اعتراض سهامداران شروع به کار کرد.بورس کالا در مسیر اقتصاد مقاومتی حسینی یکی از سهامداران این

سهامداران بازار سرمایه این هفته به روند بازار سرمایه اعتراض داشتند و معتقد بودند که مردم از ورود نقدینگی خود به بازار ناامید شده اند.
به گزارش صدا و سیما، تالار شیشه ای بورس تهران این هفته را با اعتراض سهامداران شروع به کار کرد.بورس کالا در مسیر اقتصاد مقاومتی

حسینی یکی از سهامداران این بازار به خبرنگار ما گفت: متاسفانه نقدینگی موجود در این بازار به سمت اوراق قرضه رفته و در این بازار عملا پولی وجود ندارد.احمدی یکی دیگر از سهامداران بازار سرمایه گفت: متاسفانه هنوز هیچ نماد بانکی در بازار سرمایه باز نشده است.

وی ادامه داد: البته بازشدن این نمادها باید به سود سهامداران باشد و اگر قرار باشد این نمادها با سود پایین باز شود سهامدار ضرر می کند.

شیخی یکی از کارشناسان بازار سرمایه هم در این خصوص گفت: بانک ملت یکی از شرکت هایی است که گزارش کامل و شفاف خود را به بازار سرمایه ارایه داده و به احتمال زیاد در هفته های آینده، نماد این بانک در بورس باز می شود و خوشبین هستیم که تا یک ماه آینده تمام نماد بسته بانک ها به تابلوی بورس برگردد.

* بورس کالا هم با صادرات گندم در این هفته گام مهمی در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی برداشت.

سلطانی نژاد مدیرعامل بورس کالا در این باره گفت: گندم و مشتقات آن با توجه به فرصت های پیش آمده صادر می شود تا بتوانیم بهره مندی لازم را از بازارهای جهانی داشته باشیم.

* دماسنج بازار سرمایه با ایستادن بر روی رقم 78 هزار و 622 واحد به کار خود پایان داد اما همچنان فعالان این بازار به روزهای آینده آن امیدوارند.

حامدی کارگزار بورس گفت: اخبار مربوط به گروه خودرویی اگر نهایی شود حجم بالایی از صنعت خودرو را در هفته های آینده در بازار شاهد خواهیم بود. * محصولات شیمیایی با در اختیار داشتن 27 درصد سهم بازار یکه تاز بازار سرمایه در هفته گذشته بودند.

*صندوق های سرمایه گذاری هم موظف شدند حداقل 5 درصد از منابع خود را به بازار سرمایه وارد کنند، این تصمیم جدید سازمان بورس، نقدینگی تازه ای را وارد بازار بورس کرده است و روزهای پررونقی در انتظار این بازار خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.