کد مطلب: ۴۷۴۵۲۷

وزیر راه و شهر سازی:

اعطا وام ودیعه مسکن به زودی شتاب می‌گیرد

اعطا وام ودیعه مسکن به زودی شتاب می‌گیرد

وزیر راه و شهر سازی در رابطه با سو استفاده از کد رهگیری برای عدم پرداخت مالیات خانه‌های خالی، گفت: کسی نمی‌تواند فریبمان دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، «محمد اسلامی»، وزیر راه و شهرسازی، در رابطه با سوءاستفاده از کد رهگیری برای عدم پرداخت مالیات خانه‌های خالی گفت: در مقطعی می‌توانستند چنین کاری را انجام دهند اکنون دیگر دوره آن گذشته است. طبق دسترسی هایی که به اطلاعات و کدهای ملی داریم می دانیم، چه کسانی چه کار می کنند و درامد و شغل‌شان چیست. هیچ‌کس نمی تواند فریب‌مان دهد. سامانه‌های اطلاعاتی که به هم متصل شده کمک می کند تا بتوانیم، تشخیص درست دهیم.

او ادامه داد: در قانون مالیات بر خانه خالی، یک تکلیف داریم که سامانه جامع املاک و اسکان را ایجاد و فعال و بارگذاری کردیم و پیامک برای مالکینی که واحد مسکونی دارند، ارسال شده است. فضا و شرایط به گونه ای است که در مسیر حرکت می کنیم. طرح مالیات بر خانه های خالی که نمایندگان به دنبال آن هستند در جهت ارتقا قانون قبلی است و به بهبود قانون، کمک می کند.

اسلامی در رابطه با کٌندی اعطای وام ودیعه مسکن گفت: این اعطا مقداری کٌند صورت می‌گیرد زیرا تازه شروع شده است، ولی چند روزی است که مقداری شتاب گرفته و خواهد گرفت.

مسکن: برنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مستاجر

    من رفتم بانک گفتند که سامانه مسکن و شهرسازی هنوز برای ما لینک نشده و ما دسترسی به اطلاعات واجدین شرایط نداریم/

  • ایرج سالاری

    ثبت نام برای دریافت وام ودیعه .چگونه است؟ ایا لینک دران خصوص وجودداده؟ اگرهست بزارید. والله کلاغ هم خونه داره و من با 53سال وهنوز هیج وامی موفق به دریافت نشدم. این اخرعمری لااقل کمکی باشید تا اسوده گی رو تجربه کنیم ودعای خیر واسه شما