به گزارش تجارتنیوز، علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان ، در صفحه توییتر خود با اعلام این خبر نوشت :« در تماس تلفنی با آقای انریکه مورا، آغاز مذاکرات با هدف لغو تحریمهای غیرقانونی و غیرانسانی، در روز ۸ آذرماه در وین مورد موافقت قرار گرفت.»
منبع: ایسنا
این همه گفتن ما مذاکره رو فقط با رفع تحریم انجام میدیم پس چی شد؟؟؟؟ این یعنی اینکه ایران جام زهر را خواهد نوشید …
منفی دادم چون ایران یک مفهوم سرزمینی و ملی است در حالی ک مذاکره را حاکمیت انجام میده ضمن اینکه گمان میکنم طرفین ایرانی و آمریکایی به هم اعتماد ندارند و ممکنه برجام بطور کامل فرو بپاشه و از نو نوشته بشه به هر روی برای مردم آرزوی خوشبختی میکنم.
مثبت دادم چون ایران و امریکا هیچ گاه ابشون در یک جوب نخواهد رفت،،، به هر روی برای مردم ارزوی خوشبختی میکنم،،، یا علی