کد مطلب: ۶۵

افتتاح ۴ نمایشگاه بهاره از امروز در تهران/ فروش فوق‌العاده ۲۰۰۰ واحد پوشاک

افتتاح ۴ نمایشگاه بهاره از امروز در تهران/ فروش فوق‌العاده ۲۰۰۰ واحد پوشاک

رئیس اتاق اصناف کشور گفت: از امروز تا ۱۷ اسفند، ۴ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در تهران افتتاح شد و فروش فوق‌العاده کیف، کفش، پوشاک در سراسر کشور آغاز شده است که فقط در صنف پوشاک کشور ۲۰۰۰ واحد صنفی فروش فوق‌العاده با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف آغاز شد. قاسم نوده فراهاني در مراسم

رئیس اتاق اصناف کشور گفت: از امروز تا ۱۷ اسفند، ۴ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در تهران افتتاح شد و فروش فوق‌العاده کیف، کفش، پوشاک در سراسر کشور آغاز شده است که فقط در صنف پوشاک کشور ۲۰۰۰ واحد صنفی فروش فوق‌العاده با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف آغاز شد.

قاسم نوده فراهاني در مراسم آغاز به کار نمايشگاه‌هاي بهاره در شهر تهران اظهارداشت: اين نمايشگاه‌ها از امروز آغاز و تا 17 اسفندماه ادامه خواهند داشت.

وي افزود: محصولات کيف، کفش و پوشاک و 25 درصد تخفيف و مواد غذايي با 10 تا 12 درصد تخفيف در اختيار مردم قرار مي‌گيرد.

رئيس اتاق اصناف کشور گفت: کليه کالاهاي عرضه شده در نمايشگاه‌هاي بهاره توليد داخل هستند و هيچ گونه کالاي چيني يا خارجي در اين نمايشگاه‌ها عرضه نمي‌شوند.

وي افزود: با هماهنگي صورت گرفته با بانک توسعه تعاون، دستگاه‌هاي ATM و دستگاه POS در نمايشگاه‌هاي بهاره نصب شده است.

رئيس اتاق اصناف کشور گفت: فروش فوق‌العاده کيف، کفش و پوشاک با 10 تا 15 درصد تخفيف در سراسر کشور آغاز شده است و در شهر تهران 2 هزار واحد صنفي اقدام به عرضه پوشاک با تخفيف‌هاي ذکر شده مي‌کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.