کد مطلب: ۳۱۵۲۳۴

افت بورس و رشد فرابورس در پایان معاملات

افت بورس و رشد فرابورس در پایان معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با افت ۲۴۶۰.۰۹ واحدی به پله ۱۸۵ هزار و ۳۱۸ واحدی رسید.

شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد۶۵.۳۵ واحدی به پله ۱۸۷ هزار و ۵۵۹ واحدی رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز، بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در ابتدای معامله از یک هزار میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۲۲ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات پارس، رمپنا و وبملت با روند صعودی و کچاد،کگل، ومعادن و فخوز با روند نزولی کار خود را آغاز کردند.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با رشد ۱۰.۰۸ واحدی به پله ۲ هزار و ۱۱۲ واحد رسید که براین اساس ارزش کل در ابتدای معاملات از ۵۶۸ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۴۴ میلیون سهم طی ۱۴ هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش کل معاملات بورس از 8 هزار میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با افت 2427.98 واحدی به پله185 هزار و 350 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در جریان معاملات از 8 هزار میلیارد ریال فراتر رفت که طی 139 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروزنماد فولاد، فملی، کگل، کچاد، شبندر، فخوز و ومعادن با روند نزولی به کار خود ادامه می دهند.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با رشد 2.25 واحدی به پله 2 هزار و 104 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 3 هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 636 میلیون سهم طی 99 هزار نوبت معاملاتی است.

رشد شاخص کل فرابورس در پایان معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با افت 2460.09 واحدی به پله 185 هزار و 318 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در پایان معاملات از 10 هزار میلیارد ریال فراتر رفت که طی 166 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروزنماد فولاد، فملی، کگل، کچاد، شبندر، فخوز و ومعادن با روند نزولی به کار خود پایان داد.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با رشد 2.79 واحدی به پله 2 هزار و 105 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 3 هزار میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 738 میلیون ریال سهم طی 113 هزار نوبت معاملاتی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.