کد مطلب: ۴۲۷۰۶۷

افت ۶ درصدی درآمد فروش سایپا در دی ماه / تولید تیبا افزایش یافت

افت 6 درصدی درآمد فروش سایپا در دی ماه / تولید تیبا افزایش یافت

گزارش عملکرد ماهانه سایپا نشان می‌دهد با وجود افزایش فروش گروه پراید و تیبا، میزان درآمد حاصل از فروش خودروهای این شرکت افتی 6درصدی داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اطلاعات گزارش عملکرد ماهانه دی ماه شرکت خودروسازی سایپا که در سایت کدال بارگزاری شده است، میزان فروش دی ماه این خودروساز در مقایسه با ماه گذشته با افتی 6درصدی مواجه شده است. بر این اساس میزان درآمد حاصل از فروش سایپا در دی ماه در حالی به یکهزار و 442 میلیون تومان رسیده که این خودروساز در شهریور ماه نزدیک 1800 میلیارد تومان فروش را به ثبت رسانده بود.

Presentation1

روند فروش سایپا

مقایسه میزان تولید و فروش خساپا نشان می‌دهد اگر چه میزان تولید پراید این شرکت در دی ماه با افتی 2.8درصدی مواجه شده اما میزان فروش آن 16.6 درصد افزایش داشته است. اما افت 91 درصدی فروش سراتو همچنین کاهش 15.6 درصدی فروش چانگان به عنوان دو خودروی گرانقیمت سایپا موجب کاهش درآمد ناشی از فروش این شرکت شده است. گزارش عملکرد ماهانه خساپا همچنین نشان می‌دهد که سایپا در دی ماه تولید سراتو را متوقف کرده و به جای آن به تولید بیشتر آریو روی آورده است. از سوی دیگر هم تولید و هم فروش تیبا در ماه گذشته رشد داشته که نشان از استقبال از این خودرو همچنان رو به افزایش است.

Presentation2 1

گزارش عملکرد مالی حسابرسی نشده ۹ ماهه نخست امسال نشان می‌دهد این شرکت در این مدت بیش از ۳هزار میلیارد تومان زیان‌ده بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • جوانمرد

    سلام شهریور ۹۷ پیش فروش تیبا sx ثبت نام کردم
    خردا د ۹۸ ماشین زیر پام را فروختم تکمیل وجه کردم قرار بوده تیر ۹۸ تحویل بدن الان بهمن ۹۸ هستش هنوز تحویل ندادن وزارت صمت شکایت کردم هیچ کس پاسخگو نیست

  • سیده عباس

    بده یه عمره خواستم یه ماشین بخرم فروشی فوری سایپا ثبت نام کردم ماشین تیبا دوگانه سوز قرار بود فروردین ماه ماشین به من تحویل بده اما هنوز تحویل نداد .
    ۳۰روز شده ۳۰۰روز خبری از ماشین نسبت.
    هرچقدر زنگ میزنم شرکت میگه قطع کم دارم.
    هیچ کس هم نظرت نمیکن ..