کد مطلب: ۱۶۶۵۷۲

افزایش حجم قراردادهای آتی سکه در بورس کالا

افزایش حجم قراردادهای آتی سکه در بورس کالا

حجم و ارزش معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران با افزایش به ۱۳ هزار و ۴۷ قرارداد و ارزش معاملات نیز به یک هزار و ۹۲۷ میلیارد ریال رسید.

در بازار طلا و سکه، سکه تمام طرح جدید برخلاف روز قبل از آن افزایش ۱۲ هزار تومانی قیمت را تجربه کرد و یک میلیون و ۳۰۷ هزار تومان عرضه شد. همچنین نیم‌سکه ۶۵۵ هزار تومان، ربع سکه ۳۶۶ هزار تومان و سکه گرمی ۲۵۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در همین حال بازار طلا نیز با حرکت صعودی قیمت همراه شده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار حدود ۱۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان عرضه شد. هر مثقال طلا ۵۳۱ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت گذاری شد. هر اونس طلا برای معاملات در بازار جهانی ۱۲۷۸ دلار و ۷۰ سنت دادوستد شد.

همچنین بهای سکه ۵ سررسید آتی مثبت بودند. به این ترتیب سکه در قرارداد تحویل آبان ماه رشد ۰.۴۶ درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و ۳۲۵ هزار تومان داد و ستد شد. در همین حال قرارداد آتی سکه سررسید دی ماه نیز با رقم یک میلیون و ۳۶۳ هزار تومان داد و ستد شد که ۰.۳۹ درصد رشد داشت.

از سوی دیگر سکه تحویل اسفند ماه با رقم یک میلیون و ۴۰۱ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت که ۰.۳۶ درصد افزایش داشت. همچنین قرارداد آتی سکه تحویل اردیبهشت ماه سال ۹۷ با ۰.۵۷ درصد رشد با رقم یک میلیون و ۴۴۶ هزارتومان دادوستد شد.

در آخر سکه در سررسید تیر ماه سال ۹۷ با ۰.۴۶ درصد رشد با رقم یک میلیون و ۴۹۰ هزار تومان دادوستد شد.

منبع: ایران اکونومیست

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.