کد مطلب: ۵۸۸۴۶۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

جزئیاتی از افزایش سرمایه چند شرکت بورسی / افزایش سرمایه ۴۰۰۰ درصدی یک نماد

جزئیاتی از افزایش سرمایه چند شرکت بورسی / افزایش سرمایه ۴۰۰۰ درصدی یک نماد

بر اساس آخرین اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال، چند شرکت بورسی اقدام به انتشار آگهی‌های ثبت افزایش سرمایه‌های خود کردند. 

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس آخرین اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال، چند شرکت بورسی اقدام به انتشار آگهی‌های ثبت افزایش سرمایه‌های خود کردند.

_ «ومپنا»: این شرکت با سرمایه فعلی ۵ میلیارد تومانی قصد افزایش سرمایه ۳۹۹۰۰ درصدی دارد. مبلغ این افزایش سرمایه ۱۹۹۵ میلیارد تومان است. این شرکت از محل مطالبات و اورده نقدی افزایش سرمایه می‌دهد.

_ «فسوژ»: این شرکت با سرمایه ثبت شده ۴۰ میلیارد تومانی قصد افزایش سرمایه به مبلغ ۲۰ میلیارد تومانی دارد. درصد افزایش سرمایه این شرکت ۵۰ درصد است. افزایش سرمایه این شرکت از محل سود انباشته خواهد بود.

_ «بخاور»: این شرکت با سرمایه فعلی ۱۲۰ میلیارد تومانی قصد افزایش سرمایه ۱۵۰ درصدی به مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان از محل آورده نقدی سهامداران ،سود انباشته و سایر اندوخته‌ها است.

_ «برکت»: این شرکت با سرمایه ۵۸۰۰۰۰ میلیارد تومانی قصد افزایش سرمایه ۲۶ درصدی به مبلغ ۱۵۴۰۰۰ میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی دارد.

_ «شفن»: این شرکت با سرمایه ۹۵ میلیارد تومانی قصد افزایش سرمایه ۴۰۱۰ درصدی به مبلغ ۳۹۰۵ میلیارد تومان از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی را دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خواهشا دست از سر بورس بردارید، خیلی ها زمین و خونه داشتند و سرمایه یک عمر زندگیشون رو به حرف شماها کردن و گذاشتن توی بورس و الان همه رو از دست دادن و به خاک سیاه نشستن، بعد میگید مردم نروند سمت ارزهای دیجیتال، پول ما اگر در این ارزها بود سرمایه ما چند برابر میشد ولی الان بیچاره شدیم و اصل سرمایمون هم معلوم نیست کی میخواد از بورس برگرده

  • ناشناس

    با ادب سلام شب بخیر ریاست محترم بورس جناب آقای عشقی استدعا داریم هوای سهامداران خرد باشید و به حق شان ظلم نشود انشالله با راهنمایی های شما شاهد شکوفایی ورشدشان با شیم وضمنا از شما استدعا داریم بیزحمت لطفا عنایت فرمایید در خصوص خرید عرضه اولیه کارگزاری هاوبویژه کارگزاری مفید بصورت خودکار اتوماتیک باشه بسیاربسیار کارشایسته وپسندیده است با تشکر فراوان سهامداران خرد

  • اسد

    بانک ها وبورس باید مستقل باشند تا رشد کنند ولی اگر تاکید می کنم اگه به همین منوال پیش بره در بورس باید گل بگیری مگه بورس دستوری چرخه هم داره نداره به خدا فقط پول افراد بی اطلاع را خاکستر می کنه جیب دولت هم پر پول میشه البته بورس ایران همش دولتی است چون سهامدار عمده اش بانک ها ودولت است.

  • محمد

    با سلام خدمت تجارت نیوز، اگر میشود نظریات ما را هم به بالا ارجاع بدهید ما افزایش سهام نمیخواهیم ، سهامی که افزایش پیدا میکنه وبه نصف قیمت میرسه وبعد از گذشت یک سال افزایش سهم ما در سامانه نمی نشیند و دراین مدت پول ما روی هوا میباشد وبعد از افزایش سهام سهم این قیمت پیدا میکند وبه نصف نصف قیمت میرسد شما بگوئید این چه افزایش سرمایه ای میباشد، بخداوندی خداوند این در روز روشن کلاه مردم را برداشتن است

  • ناشناس

    سلام بانک تجارت چرا بری فرا بورس و تجارت افزایش سرمایه نمی دهی چهلملیون پول بی زبون گذاشتم دربورس آلن نصف شده من الان پولم میخوام کی جوابگوست گذشتیم از سود اصل پول بدین بعد از یک سال ونیم خجالت بکشید بی وجدانها چه بورسی شد

    • رضا

      داداش منم ۱۴۰ تا آوردم امروز ۶۵ تا به زور فروختم و فرار…کاش وقتی ۴۰ تا یا ۶۰ تا ضرر کرده بودم فرار کرده بودم،
      پولی که تو بورس رفت دیگه برنمیگرده امیدوارم شما استسنا باشی، خدا باعث و بانیهاش را نابود کنه

  • ناشناس

    منظورتون از ومپنا همون رمپنا هستش؟

  • ایرانم

    همش دروغه باور کنید سیاست سازمانیه. اقتصاد ایران ورشکست شده

  • مال باخته

    من یه سال تجارت نیوز رو دنبال میکنم به جرأت میتونم بگم بالای ۹۰ درصد پیش بینی های مربوط به بورس برعکس بوده و فقط و فقط به سود سازمان بورس و شرکتهای خودشون و تلکه کردن جیب مردم بوده

    • ناشناس

      کاملا درسته

  • ناشناسازس

    سلام تا موقعه که سهام مهندسی شده باشه‌ درست بشو نیسث داداش الکی خودتونو اذیت نکنید

  • ناشناس

    با سلام سهام من از ۱۰۰۰تومان شده ۲۰۰ تومان به عبارتی ۸۰ درصد ضرر شاید این دنیا نتونم پولمو از شما بگیرم این سایت‌ها شبکه های که تبلیغ سهام و کردید دادید دست مردم این کارشناسان بیسواد بورسی که با پول مدرک گرفتن ۲ تا نقاشی میکشن این تکنیکال این مقاومت این فیوجی اگه اون دنیایی باشه که هست بهم می‌رسیم حتما من اگر رئیس جمهور بودم به جهنم تمام کارخونه را بمدت یکسال می بستم همه چیز و وارد میکردم ماشین لوازم خانگی وغیره..