کد مطلب: ۴۶۱۰۹۵

افزایش سرمایه ۵۰ درصدی «فخاس» تصویب شد

افزایش سرمایه ۵۰ درصدی «فخاس» تصویب شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده در کدال، در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت فولاد خراسان، هیات مدیره با افزایش سرمایه ۵۰ درصدی فخاس موافقت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت فولاد خراسان که با نماد فخاس در بورس فعال است روز گذشته خبر تایید افزایش سرمایه ۵۰ درصدی خود توسط هیات مدیره را روی وبسایت کدال قرار داد.

بر اساس این گزارش، این افزایش ۵۰ درصدی که ۳۲ درصد آن قطعی است از طریق مطالبات و آورده نقدی تامین خواهد شد و پس از این افزایش سرمایه، میزان سرمایه فخاس به ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خواهد رسید.

این تصمیم که در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت مجتمع فولاد خوزستان در تاریخ ۱۴ تیرماه گرفته شده است باید پیش از برگزاری مجمع عمومی سالیانه این شرکت عملیاتی شود.

فخاس در گزارش تلفیقی سال مالی ۹۸ بیش از ۷۳۲ میلیارد تومان سود شناسایی کرد که با این حساب سود پایه هر سهم آن با ۶۱ درصد افزایش به ۸۱۴ ریال برسد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام وتشکربه همه کارکنان تجارت نیوز لطفا برای تغییرواصلاح شماره تلفن بعداز۴۸ساعتی گفتن بعد اصلاح من یه ماه پیش تابحال تغییرشماره دادم الان هم خطا میزنه.بایدچکارکنیم.تا۳۰درصدسهام بفروشم؟؟؟؟؟؟؟کل خطا میزنه خواهشن پیگیری نمایید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وفرزندم درنهم خردادازطریق بانک ملی درخواست فروش داده هنوز هیچی واریزی نداشته