خبر مهم:

کد مطلب: ۵۸۶۰۰۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کدام شرکت‌های بورسی افزایش سرمایه می‌دهند ؟

کدام شرکت‌های بورسی افزایش سرمایه می‌دهند ؟

براساس اطلاعبه‎‌های منتشر شده در سایت کدال چند شرکت بورسی اقدام به افزایش سرمایه کرده‌اند. کدام شرکت‌ها افزایش سرمایه می‌دهند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، براساس اطلاعبه‎‌های منتشر شده در سایت کدال چند شرکت بورسی اقدام به افزایش سرمایه کرده‌اند که در گزارش زیر به آن‌ها پرداختنه شده است.

_ شرکت نوش مازندران( غنوش ) قصد افزایش سرمایه ۱۸۶ درصدی به مبلغ ۶۵ میلیارد تومان از محل سود انباشته بدهد.

_ شرکت واسپاری ملت( ولملت ) هم قصد افزایش سرمایه ۸۸ درصدی از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به مبلغ ۷۰ میلیارد تومان دارد.

_ شرکت ریخته‌گری تراکتور سازی ایران( ختراک ) افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی خود را از محل سود انباشته به مبلغ ۹۱ میلیارد تومان می‌دهد.

_ شرکت سیمان سفید نی‌ریز( سنیر ) از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به مبلغ ۱۳ میلیارد تومان معادل ۱۳۰ درصد افزایش سرمایه می‌دهد.

_ شرکت سرمایه‌گذاری پردیس( پردیس ) هم قصد افزایش سرمایه ۱۴۰ درصدی به مبلغ ۱۷۵ میلیارد تومان دارد. محل افزایش سرمایه پردیس مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی است.

_ شرکت ارتباطات سیار ایران( همراه ) قصد افزایش سرمایه ۱۴۵ درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به مبلغ ۲۸۰۰ میلیارد تومان دارد.

سرمایه 2

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    افزایش سرمایه تون بخوره تو سرتون، عمرتون تموم شده

  • ناشناس

    پولت روبده بورس بعد بیا گدایی

  • کاظم اکبری

    سلام
    من کارگر شرکتی هستم دوساله با حقوق ها ی که دیر پرداخت کردند وارد بورس شدم ۲۵ تومان پول بی زبانم که حق بچه هام بود به فنا رفت خداوند از باعث بانیش نگذره که مردم به خاک سیاه نشوندن آخه این چه سهامی
    بعد هم که افزایش سرمایه که سرمایه خودمان را نصف کردن به جاش سهام میدن وبعد منعت هم می گذارن که فلان قدر به سهام شما اضافه شده
    پس کی این به اصطلاح افزایش می خواهید بدهید