خبر مهم:

کد مطلب: ۷۱۴۵۰۹

افزایش متقاضیان اسلب برزیل در جهان

افزایش متقاضیان اسلب برزیل در جهان

کشورهای مکزیک، آمریکا و برخی ار کشورهای اروپایی متقاضی خرید بیشتر اسلب از برزیل شده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، کشورهای مکزیک، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی همزمان با کاهش ۱۰ دلاری اسلب صادراتی برزیل، بیشترین تقاضای خرید را در رنج قیمتی ۵۷۰ تا ۵۸۰ دلار به ازای هر تن از برزیل دارند.

به نقل از فولادبان، براساس جدیدترین شماره نشریه متال بولتن قیمت اسلب برزیل برای بازارهای صادراتی با رکود قیمتی همراه بود.

در این راستا؛ قیمت اسلب صادرات، فوب بندر اصلی برزیل در بازه قیمتی ۵۹۰-۵۷۰ دلار به ازای هر تن بود که در مقایسه با هفته قبل به دلیل افزایش تقاضا برای قیمت کمتر برای ماه دسامبر، ۱۰ دلار کمتر شد، این کالا هفته قبل با قیمت ۵۹۰-۵۸۰ دلار به ازای هر تن معامله ‌شد.

در ادامه این گزارش آمده است: کشورهای مکزیک، آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی همزمان با پیشنهاد کاهش قیمت اسلب ، بیشترین تقاضا برای خرید را در محدوده قیمتی ۵۷۰ تا ۵۸۰ دلار به ازای هر تن از برزیل داشتند.

همچنین در بازار داخلی برزیل مصرف کنندگان بومی خرید و فروش و معاملات اسلب را با قیمت کمتر از قیمت جهانی داشته اند ، اما این معاملات در ارزیابی بازار صادراتی گزارش نشده است.

فعالان و کارشناسان بازار، به دلیل ثابت بودن قیمت مواد اولیه و خام فولاد و کاهش ذخیره اسلب ، پیش بینی افت قیمت را برای محصولات فولادی داشتند و این در حالیست که عرضه کنندگان و تولید کنندگان محصولات فولادی از جمله اسلب در تلاش برای افزایش قیمت انواع محصولات از جمله اسلب در بازارهای رقابتی هستند که افزایش قیمت اسلب برزیلی را نیز در پی خواهد داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.