کد مطلب: ۲۲۴۳۳۶

افزایش مسافران نوروزی شهر تهران در سال جاری

افزایش مسافران نوروزی شهر تهران در سال جاری

فرماندار تهران ضمن اشاره به ساخت ۱۸۰ هتل و رستوران در تهران گفت: بهره‌برداری از ساخت هتل‌ها و رستوران‌ها در آینده نزدیک و تکمیل بزرگراه تهران-شمال گامی موثر در توسعه صنعت گردشگری خواهد بود.

عیسی فرهادی با بیان اینکه حدود ۱۸۰ هتل و رستوران در دست ساخت و اقدام است، گفت: طبیعتا با آماده‌سازی این اماکن گام دیگری در راستای تقویت زیر ساخت‌های گردشگری برداشته‌ایم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: تکمیل بزرگراه تهران-شمال نیز می‌تواند به موضوع جذب گردشگر برای شهر تهران و توسعه گردشگری کمک شایانی کند.

فرماندار تهران در بازدید از ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران ضمن اظهار رضایتمندی از عملکرد شهرداری تهران تصریح کرد: در بحث راهنمایی و اسکان مسافران نوروزی، برنامه ریزی خوبی صورت گرفته و در حال اجرایی شدن است.

وی افزود: برای خدمات دهی به شهروندان تهرانی، مسافران نوروزی و گردشگران اقدامات مطلوبی از سوی شهرداری تهران ارائه شده است.

وی همچنین از افزایش مسافران نوروزی شهر تهران در سال ۹۷ در مقایسه با سنوات قبل خبر داد و گفت: در صدد تقویت زیر ساخت‌های گردشگری شهر تهران هستیم.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، فرهادی به راه اندازی تورهای تهرانگردی با برنامه غنی و منسجم اشاره کرد و گفت: یکی از اقدامات بسیار خوب شهرداری تهران در ترویج فرهنگ و صنعت گردشگردی و جذب گردشگر تورهای تهرانگردی است.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.